• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

(VBS) Selectievakje

Status
Niet open voor verdere reacties.

hc_vinnie

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2005
ik heb een sheet met meerdere selectievakjes, nou wil het zo hebben dat als een selectievakje aangevinkt wordt een bepaalde range verwijdert wordt, maar als hij uitgevinkt wordt dat hij dan een range kopieert en ergens plakt.

zal vast wel kunnen... help please!

beetje onduidelijk misschien kzal er een voorbeeld bijgeven:

Stel: ik heb op Blad1 selectievakje A, B en C en die staan standaard al aangevinkt.
ik heb een 2e blad met "data" (Blad2)

ik vink het Selectievakje A op Blad1 UIT en dan wil ik dat hij op Blad2 de selectie B15:B25 verwijdert.
Bij Selectievakje B is dat dan dat C15:C25 op Blad2 verwijdert wordt en Bij C is dat D15:D25 enz.

en als ik Selectievakje A weer aanvink wil ik graag dat hij op Blad2 de range B2:B12 kopieert en plakt op B15(B15:B25 dus)
Bij Selectievakje B kopieert hij C2:C12 naar C15, en voor C is dat D2:D12 naar D15 enz.

kan iemand mij helpen?
het lijkt mij niet zo ingewikkeld, maar ik kan het fout hebben ik heb er zelf de inzicht niet voor!

alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan