vbscript op site 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartspagina

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2008
Berichten
119
ik wil een visual basic script op mijn site plaatsen. als ik dat doe, komt er dit op mijn site te staan:
< INPUT TYPE="BUTTON" NAME="button_0" VALUE="klik hier!">

weet iemand hoe ik dit kan veranderen in een drukknop (button) met "klik hier!" ?
 
< INPUT TYPE="BUTTON" NAME="button_0" VALUE="klik hier!">

weet iemand hoe ik dit kan veranderen in een drukknop (button) met "klik hier!" ?
de code
HTML:
<input type="button" name="button_0" value="klik hier!">
werkt gewoon als button hoor...


wat wil je precies? :p
 
die code hoort inderdaad te werken als button, maar dat doet hij niet!
ik wil weten hoe dat komt, maar bij jou doet hij het wel gewoon?? da's vreemd...
 
hier doet-ie t gewoon...

hier getest met ff3, ie6 en chrome.
Als je bedoelt dat er niets gebeurt als je op de knop drukt, logisch, want er is nog geen functie voor.

:thumb:
 
ik heb Firefox. daar doet hij het dus gewoon niet. ik zal het ff proberen met IE, kijken of ik het misschien fout heb gedaan. (1 lettertje verkeerd of zo) ik kom er net achter dat ik ook Firefox 3 heb.
 
nu doet hij het opeens wel. nou ja... niet helemaal. als ik er op klik, gebeurd er niks. de code is toch wel goed?:

Code:
<head><script type='text/vbscript'>
   Sub button0_onclick 
   MsgBox "Please Click OK" 
End Sub 
</script><head><body><input type="button" name="button_0" value="klik hier!"><body>
 
HTML:
<head><script type='text/vbscript'>
   Sub button0_onclick 
   MsgBox "Please Click OK" 
End Sub 
</script><head><body><input type="button" name="button_0" value="klik hier!"><body>

Je mist de handler.... uit het hoofd iets van:

HTML:
<input type="button" name="button_0" onclick="button0_onclick" value="klik hier!">
 
de helft is opgelost. nu staat er een knop met "klik hier". maar als ik er op klik gebeurd er niks.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan