vBulletin 3 beta gereleased!

Status
Niet open voor verdere reacties.

BrEeZeR

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Hoi,

Zonet is de nieuwste vBulletin versie gereleased (versie 3.0). Hieronder wat screenshots van het admin cp en een aantal nieuwe functies.

pic1.jpg

Makkelijk tussen verschillende opties navigeren.

pic2.jpg

Snel en makkelijk FAQ's toevoegen.

pic3.jpg

Een vernieuwd userprofiel.

pic4.jpg

User reputatie.. denk dat leden punten kunnen geven aan een user.

pic5.jpg

Je kan nu ook aangeven hoevaak je een mail wilt krijgen over een topic.

pic6.jpg

Een vernieuwde uitgebreide zoekfunctie.

pic7.jpg

Hier kan je de bestanden instellen die mensen mogen uploaden + hun grootte..

pic8.jpg

Hier kan je makkelijk browsen in de templates (handig als je zelf veranderingen wil aanbrengen, hacks wil schrijven enz)

pic9.jpg

Eindelijk een handige optie -> usernotes.. hier kan je alles bijhouden over je leden, wat ze fout / goed doen etc.. erg handig als je veel mods hebt.. kunnen ze lezen wat de user op z'n 'kerfstok' heeft ;)

Mijn mening tot nu toe :

vBulletin 3.0 bevat veel nieuwe functies die ik allemaal nog 'even' moet uitzoeken, het zit stukken beter in elkaar dan vBulletin 2.xx en is makkelijk te begrijpen.

Tot slot nog even 2 screenshots van het geheel.. :

Het forum zelf

Admin panel

Greetz,

Breezer

Mja ik wist het al wel een tijdje, heb het wel gevolgd op hun eigen forums.. nu nog wachten tot de spyfixed ook gereleased wordt :).

Leuk, ik wacht de release van invision 1.2 nog ff af en dan kies ik wel. Vbulltin is een mooi forum maar te duur (op ***** heb je geen user id en dus geen toegang tot de hack area). Het zijn wel leuke features voor die note functie maart toch... twijfelgeval

Ps : gaat helpmij.nl nog upgraden? het overzetten van de hacks en skin is nog wel te doen. De portal hoeft volgens mij helemaal niet te worden aangepast en voor de database heb je converters.

had het forum ook al es helemaal goed bekeken en er zitten weer zeer leuke nieuwe opties bij! vooral die user note optie.... kun je ff snel bekijken wat voor waarschuwingen dat lid al heeft gehad etc! is makkelijk...

vind alleen dat ze van mij wel een nieuw logo mogen bedenken.... vind bij een nieuwe versie hoort ook een nieuw logo :D
maargoed dat is dus niet het geval! dat logo haal ik toch altijd weg en zet er mijn logo neer!

maar ze hebben weer wat moois gepresteerd!!

Denk dat helpmij niet gaat upgraden! zou het zelf ook een goed idee vinden! want als we bijvoorbeeld naar versie 3 zouden gaan dan zitten er zoveel meer opties bij als nu en dit werkt in ons voordeel! Alleen dan moet alles weer vertaald worden naar het NL en dit is nogal wat werk :confused: dus denk dat we op deze versie blijven draaien... maar wie weet ooit is in de toekomst :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan