BrEeZeR
Inventaris
- Lid geworden
- 27 apr 2001
Hoi,
Zonet is de nieuwste vBulletin versie gereleased (versie 3.0). Hieronder wat screenshots van het admin cp en een aantal nieuwe functies.
Makkelijk tussen verschillende opties navigeren.
Snel en makkelijk FAQ's toevoegen.
Een vernieuwd userprofiel.
User reputatie.. denk dat leden punten kunnen geven aan een user.
Je kan nu ook aangeven hoevaak je een mail wilt krijgen over een topic.
Een vernieuwde uitgebreide zoekfunctie.
Hier kan je de bestanden instellen die mensen mogen uploaden + hun grootte..
Hier kan je makkelijk browsen in de templates (handig als je zelf veranderingen wil aanbrengen, hacks wil schrijven enz)
Eindelijk een handige optie -> usernotes.. hier kan je alles bijhouden over je leden, wat ze fout / goed doen etc.. erg handig als je veel mods hebt.. kunnen ze lezen wat de user op z'n 'kerfstok' heeft
Mijn mening tot nu toe :
vBulletin 3.0 bevat veel nieuwe functies die ik allemaal nog 'even' moet uitzoeken, het zit stukken beter in elkaar dan vBulletin 2.xx en is makkelijk te begrijpen.
Tot slot nog even 2 screenshots van het geheel.. :
Het forum zelf
Admin panel
Greetz,
Breezer
Zonet is de nieuwste vBulletin versie gereleased (versie 3.0). Hieronder wat screenshots van het admin cp en een aantal nieuwe functies.

Makkelijk tussen verschillende opties navigeren.

Snel en makkelijk FAQ's toevoegen.

Een vernieuwd userprofiel.

User reputatie.. denk dat leden punten kunnen geven aan een user.

Je kan nu ook aangeven hoevaak je een mail wilt krijgen over een topic.

Een vernieuwde uitgebreide zoekfunctie.

Hier kan je de bestanden instellen die mensen mogen uploaden + hun grootte..

Hier kan je makkelijk browsen in de templates (handig als je zelf veranderingen wil aanbrengen, hacks wil schrijven enz)

Eindelijk een handige optie -> usernotes.. hier kan je alles bijhouden over je leden, wat ze fout / goed doen etc.. erg handig als je veel mods hebt.. kunnen ze lezen wat de user op z'n 'kerfstok' heeft

Mijn mening tot nu toe :
vBulletin 3.0 bevat veel nieuwe functies die ik allemaal nog 'even' moet uitzoeken, het zit stukken beter in elkaar dan vBulletin 2.xx en is makkelijk te begrijpen.
Tot slot nog even 2 screenshots van het geheel.. :
Het forum zelf
Admin panel
Greetz,
Breezer