VBulletin - Eigen avatar probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yass

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2003
Berichten
75
Hey, op mijn forum( foxriver.nl/forum ) krijg ik klahcten dat men niet hun eigen avatar kiezen terwijl dat bij mij wel mogelijk is. Ik denk dat dit dus iets met de (admin) rechten te maken heeft, maar kan het in het admincp nergens vinden.

Weten jullie misschien waar dit te enablen is?

Dank u,
Yass

EDIT: Eigen avatar uploaden is nu opgelust, alleen kan gebruiker nog steeds niet via webadres eigen avatar opgeven?
 
Dat dien je eerst in te schakelen binnen je adminpanel dat ze dat mogen.

Wat ik meestal doe is een test-user aanmaken voor mezelf en die rechten geven voor hetgene wat ik wil testen.
 
Dat beegrijp ik, maar waar stel je dit in, (versie 3.5.4)
 
Daar staat alleen wat mogelijk is, ik weet ook wel dat het mogelijk is om via een webadres een avatar in te stellen. Maar dat kan bij mij dus niet, en ik wil weten waar/hoe je dat kunt instellen.
 
Wordt er ook nog een foutmelding gegeven?
Misschien moet je nog een directory chmodden naar 777?
Of kun je functie gewoonweg niet vinden?
Heb je gedaan wat killermenace adviseerde om het probleem te vinden?
 
ik denk dat dat je in je vbulletin optie even naar de image instellingen moet gaan kijken.
zoek dan even naar image settings (ik geloof dat dat zo heet) en daar kun je wel wat wijzer worden.
succes
 
Ik kan wel eigen avatar uploaden, dat gaat gewoon goed. Maar als ik een url in typ(zie screen1) en kil op "Aanpassingen bewaren" krijg ik een melding, zie screen 2.
 

Bijlagen

  • screen1.JPG
    screen1.JPG
    91,8 KB · Weergaven: 21
  • screen2.JPG
    screen2.JPG
    79,2 KB · Weergaven: 42
Misschien heb je hier nog iets aan.
Of in de rest van de troubleshooting database?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan