Vbulletin forum probleem!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan even duren, hoe lang heb je gewacht?
Heb je trouwens alle mappen correct ge-CHMOD?

ik kan niks van chmod vinden, hoe kan ik dat doen met ws_ftp?
En hoelang duurt stap 7?
als ik zelf stap 8 in de web balk intyp dan gaat hij wel verder maar werkt niet goed...

en welke mappen moet ik op chmod zetten?

Het kan zijn dat ze iets aangepast in de installatie, in dat geval slaan we de chmod even over.

En hoelang duurt stap 7?
"Even", hoelang heb je gewacht?
als ik zelf stap 8 in de web balk intyp dan gaat hij wel verder maar werkt niet goed...
Wat werkt er dan niet?

Het kan zijn dat ze iets aangepast in de installatie, in dat geval slaan we de chmod even over.

"Even", hoelang heb je gewacht?

Wat werkt er dan niet?

ik heb een kwarier gewacht, nu weer gedaan zit nu op half uur al... derest ging supersnel!

Ik krijg als alle stappen afgerond zijn de melding dat ik doorga als administrator en dan krijg ik alleen een j in beeld...

Wat was die J nou?
Blijf even bij dezelfde stappen aub.

Wat is het probleem als je die stap overslaat?

Wat was die J nou?
Blijf even bij dezelfde stappen aub.

Wat is het probleem als je die stap overslaat?

dan gaat ie door tot het einde, en dan zegt ie dat ie naar administrator menu gaat (gegevens heb ik al ingevuld bij de stappen) en dan blijf ik leeg scherm houden..

J stond ergens in een script waar het niet hoorde...

Ik weet niet precies wat het betekent als de style niet geïmporteerd kan worden en de rest wel.. Klinkt vrij specifiek.
Heb je al eens bij vBulletin geïnformeerd?

Ik weet niet precies wat het betekent als de style niet geïmporteerd kan worden en de rest wel.. Klinkt vrij specifiek.

ja ik vind het ook vreemd... heb gekeken enz maar kom er echt niet meer uit, volgens mij kan het geen groot probleem zijn!

kan het niks met chmod zijn?
weet jij toevallig welke mappen op chmod moeten?

Nee Ramon dat weet ik niet uit mijn hoofd.
CHMOD stond vroeger apart aangegeven, nu rept de handleiding er niet meer over.

Als het ook niet in het installatieproces vermeld stond ga ik er van uit dat dit tegenwoordig niet meer nodig is.

:)

Nee Ramon dat weet ik niet uit mijn hoofd.
CHMOD stond vroeger apart aangegeven, nu rept de handleiding er niet meer over.

Als het ook niet in het installatieproces vermeld stond ga ik er van uit dat dit tegenwoordig niet meer nodig is.

:)

ik heb nu eindelijk een administrator aan kunnen maken met wachtwoord enz!
Alleen nu als ik 2 bestanden heb verwijderd (install.php en update) dan krijg ik wit scherm...

Ik wordt er nu een beetje gek van
:(

Voor de derde keer inmiddels:

Witte schermen duiden bij een werkende installatie vaak op server fouten maar bij jou gaat de installatie blijkbaar fout.

Voor de derde keer inmiddels:

Witte schermen duiden bij een werkende installatie vaak op server fouten maar bij jou gaat de installatie blijkbaar fout.

ja daarom duurde het ook iets langer voor ik weer on reageren...

moet ik anders mijn config.php hier neerzetten? misschien dat daar een fout in staat?

Doe maar niet, daar staan ook je inlogcodes in.
Geef maar even een link naar de topic bij vBulletin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan