vBulletin Nederlands taalpakket

Status
Niet open voor verdere reacties.

lajosthemaster

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2008
Goeiedag,

Ik heb een licentie gekocht voor vBulletin en ik wou een nederlands taalpakket installeren (voor v3.7.0) maar het probleem is dat het administratie paneel voor een klein gedeelte is vertaald. Ik kan amper engels, dus met andere woorden ik snap er bijna niks van.:confused: Kan iemand me helpen? Screenshot zit bij de bijlage in (beetje onduidelijk, maar wel zichtbaar).

Gr. Lajos:D

Bijlagen

• vBulletin admin panel.jpg
    vBulletin admin panel.jpg
    91,1 KB · Weergaven: 72
wat ik er van begrijp is dat het admin panel engels blijft, dat is namelijk niet mee vertaald.
alleen de gebruiker kant is vertaald naar het Nederlands.

het admin panel blijft voor een groot gedeelte engels ja, en de gebruiker kant is gewoon nederlands:)

en dat is ook niet te weizigen dus je zult een beetje engels moeten leren.:confused:

En jij nederlands:p Sorry, grapje, kon het niet laten :p Maar waarom valt dat niet te wijzigen?

O dat is wel te wijzigen maar dan zul jij dat zelf moeten doen.
Maar als je hulp nodig hebt en je gaat naar het forum van vBulletin dan is daar ook alles in het engels......dus dat is toch eigenlijk wel een beetje een must....

vBulletin gebruikt één taalpakket voor frontend en backend. Ondanks vele klachten van de gebruikers is dit nog niet veranderd.
Dit heeft tot gevolg dat sommige phrases zowel op het forum als in de panels gebruikt worden. Het gevolg hiervan is dat je een half Nederlands admin panel krijgt als je het forum vertaald.
Daarom gebruik ik voor de admin zelf altijd engels, werkt wel zo prettig: alle handleidingen zijn immers ook in het engels en het is heel lastig dingen zoeken als de ene helft vertaald is en de andere helft niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan