vbulletin op lycos zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MikeB

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2001
Berichten
509
Hey,

Weet iemand van jullie hoe ik een vbulletin php forum op lycos kan zetten? ik heb dit al op verschillende sites gezien dat dit kon, maar ik weet alleen niet hoe.

Greetz

Mike
 
Ja dat kan gewoon, maar wat wil je nou precies weten?

Hoe je hem installeert?
 
Ja, hoe ik vbulletin op lycos installeer, welke gegevens ik dan moet invullen enzo.

Dus bijvoorbeeld bij install.php, welke gegevens moet ik dan invullen voor lycos als host?
 
Die gegevens kan je allemaal op de helppagina van Lycos vinden, althans voor de database, voor de rest ligt het er helemaal aan in welke directory je het forum zet, en welk pad je dus moet gebruiken.
 
Heb ook een x een vbulletin forum op een lycos server gezet en dat gaat prima ! De lycos db ligt wel vaak plat maargoed het is dus mogelijk!

Heb je al een lycos database aangevraagd ?
Je config file moet je ook ff aanpassen en dit spreekt voor zichzelf.
Indien je er niet uitkomt met de config.php file dan moet je het ff laten weten...

suc6

____________________
Verplaatst van Hosting >> Forums
 
Laatst bewerkt:
Het is me nu wel gelukt om het op lycos te zetten, alleen krijg ik het volgende boven het plaatsen van een nieuwe tread:

Warning: ini_get, ini_alter, ini_restore, ini_set, getrusage, mysql_list_dbs, get_current_user, set_time_limit, getmyuid, getmypid, dl, leak, listen, chown, chmod, chgrp, realpath, tmpfile, link() has been disabled for security reasons in /data/members/free/tripod/nl/d/o/c/doczulu/htdocs/forum/newthread.php on line 407

Wat doe ik fout of hoe haal ik dit weg?
 
hmmm er zit iets fout in newthread.php! je kunt proberen die file ff opnieuw te uploaden en kijken wat hij doet! en heb je misschien al wat veranderd in de templates?
 
Het opnieuw uploaden werkt niet en aan de template heb ik ook niets veranderd... :confused:
 
het opnieuw uploaden werkt niet? kun je niet inloggen op de ftp oid?
ik denk dat dat even aan lycos ligt dat je niet kan uploaden! Heb ik ook wel es gehad! Probeer het vandaag nog een x!
Indien het probleem dan nog niet is opgelost als je de file newthread.php heb geupload dan zou ik je aanraden om de db even te resetten en even alles opnieuw uploaden en installen.

suc6....
 
DB resetten, werkt niet. Opbnieuw newthread.php uploaden lukt wel maar veranderd niks. Het lijkt er op dat vbulletin niet op Lycos kan. Bij database moest je toch mysql invullen? Het hele forum werkt in idergeval alleen het posten dus niet, ik heb er zelfs een andere versie op gezet en zelfs dat werkte niet :confused:
 
heb zelf ook een vbulletin forum op een lycos server gehad zonder problemen dus het moet wel lukken!
Je moet ff je hele server weer leeggooien! dan upload je je files weer! ff zeker weten dat jouw upload map wel klopt! neem bijv. een upload map van een ander die ook een vb forum heeft draaien dat goed werkt want dan weet je zeker dat alle files goed zijn! je upload alles! dan run je de installl file weer! en kies je ook voor de optie om de db te cleanen!

In de config file moet je idd bij database mysql neerzetten.
Moet werken!
suc6! ik hoor het wel weer....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan