Veeeel te klein scherm.......

Status
Niet open voor verdere reacties.

Immeke

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2005
......of te wel, veeeel te grote letters!
Wie kan mij vertellen hoe het kan dat de lettertekens van sommige websites (o.a. postbank en Microsoft) zo groot zijn dat ik nauwelijks 2 regels tegelijk op mijn scherm zie. Heeft dat te maken met de firewall en waarom heb ik dat probleem dan niet bij andere sites?

Alvast bedankt voor de moeite,

Groet,

Immeke

Kijk eens bij Beeld, tekengrootte. Zet deze op normaal :-)

Sorry

Geplaatst door Freakiej
Kijk eens bij Beeld, tekengrootte. Zet deze op normaal :-)

...... ik had moeten zeggen dat ik de dpi al heb gewijzigd. Dat heeft echter geen invloed op de tekengrootte op de genoemde sites, maar wel op de tekengrootte op het bureaublad, dus als je nog een tip hebt, graag!
Bedankt nog voor je reaktie,

groet Jessie

Wat er bedoeld wordt, denk ik: in internet explorer moet je op beeld klikken, vervolgens op tekengrootte.

Groetjes, Toon

Geplaatst door loosoft
Wat er bedoeld wordt, denk ik: in internet explorer moet je op beeld klikken, vervolgens op tekengrootte.

Groetjes, Toon

Hallo Toon,

ook dat heb ik geprobeerd, zelfs als ik bij tekengrootte "extra klein" aanvink blijven de tekst veel te groot. Wat ik dus niet begrijp is waarom dat bij sommige sites het geval is en bij andere niet. Kan dit toch niet met beveiliging te maken hebben?

Groetjes,

Jessie

Heb je een scrollwieltje op je muis?
Ga naar die pagina, hou de control-toets ingedrukt en scrol even met dat wieltje. Wie weet lukt het.

James:)

Geplaatst door James007
Heb je een scrollwieltje op je muis?
Ga naar die pagina, hou de control-toets ingedrukt en scrol even met dat wieltje. Wie weet lukt het.

James:)

Hoi James,

de tekens worden bij die handeling weliswaar ietsje kleiner (maar zijn nog steeds veel te groot), maar tegelijk schuiven dan stukken tekst door elkaar zodat er een soort van letterbrij ontstaat....

Groet,

Probeer eens een andere browser! Of instaleer In@ opnieuw!

yes!!!!!

Geplaatst door Freakiej
Probeer eens een andere browser! Of instaleer In@ opnieuw!

Gouden tip, beide sites geopend met Firefox en geen problemen meer..... net op tijd voordat ik aan mezelf begon te twijfelen.

Dank je wel Freakiej en alle anderen,

Fijne avond nog,

Jessie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan