veel blauwe schermen en foutmeldingen HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.

fetsieman

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2002
Hola Allemaal,

Sinds kort veel foutmeldingen waar ik me eigenlijk geen raad mee weet.
Wie kan mij verder helpen voordat ik alles moet herinstaleren.

Het volgende:

Vastgelopen toepassing: helpctr.exe, versie: 5.1.2600.1106, vastgelopen module: hungapp, versie: 0.0.0.0, vastgelopen op: 0x00000000.

Vastgelopen toepassing: iexplore.exe, versie: 6.0.2800.1106, vastgelopen module: unknown, versie: 0.0.0.0, vastgelopen op: 0x00000002.

Fout-bucket 22787090

Catalog Database (896) Het herstellen/terugzetten van de database is mislukt vanwege de onverwachte fout -551.

De vsdatant-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart: Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.

De TrueVector Internet Monitor-service is afhankelijk van de vsdatant-service, die vanwege de volgende fout niet kan worden gestart: Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.

De TrueVector Basic Logging Client-service is afhankelijk van de TrueVector Internet Monitor-service, die vanwege de volgende fout niet kan worden gestart: Afhankelijkheidsservice of -groep kan niet worden gestart.

ik krijg er steeds meer, HELP!

thnx

Fetsieman

Hoi fetsieman,

Heb je al op virussen gecontroleerd?
Dit kan online bij bv housecall

Groetjes,

Pieter

Laatst bewerkt:
Ik heb Norton antivirus en update trouw, maar ik zal voor de aardigheid eens proberen.

Kan mijn processor ook problemen hebben?

vanmiddag had mijn vrouw deze foutmelding:
0x0000009c (0x00000000, 0xb2000000, 0x00020151)

fetsieman

geen conflicten.

Hoe kom trouwens achter de betekenis van de diverse foutmeldingen?

Fetsieman

Erg moeilijk
Als ik google op jouw foutmelding krijg ik drie hits die allemaal naar het MS KB nr dat ik in mijn eerste link gaf verwijzen.

Groetjes,

Pieter

oh ja ik moet dus via google de foutmelding ontcijferen.

thnx

maar ik denk dat een totale herinstallatie toch steeds dichterbij komt..
fetsieman

Probeer eerst eens alle niet vitale hardware los te koppelen en kijk hoe het dan gaat.
Druk ook je geheugen eens goed aan en kijk eens of je met het programma Aida32 iets kunt vinden.

Groetjes,

Pieter

niet vitale hardware?

ben al aida32 aan het downloaden
ik heb ook Sandra, is dat ook zoiets?

fetsieman

Ja, Aida32 is net zoiets als Sisoft Sandra, ik vind het alleen beter en duidelijker. Bovendien is het gratis en ik wilde je niet aanzetten tot het installeren van illegale software. :D

Groetjes,

Pieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan