veel emails tegelijk als bcc beantwoorden

Status
Niet open voor verdere reacties.

muman2

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2011
Beste mensen,

ik heb veel emails in een mapje staan van verschillende afzenders en die wil ik tegelijk een mail sturen met hun adres als bcc want ik wil niet dat ze van elkaar weten.
Hoe kan ik dat doen? ik kom er niet uit.

(outlook 2007 via exchange server)

Muman

Gewoon alle contacten in bcc zetten en verwijderen die er niet in thuishoren.

dank voor je reactie. je bedoelt waarschijnlijk knippen en plakken. Als je weet hoeveel het er zijn... Ik zoek dus een makkelijker manier.

het is niet efficient om elke mail te openen en het adres van de afzender te knippen en te plakken. Daar zijn het er te veel voor.

Je kunt ergens instellen dat elke afzender in je contacten komt te staan. Of dit ook achteraf kan weet ik niet.
Daarna zou je een nieuwsbrieflijst kunnen aanmaken en daar de namen inzetten van degenen die je wilt sturen.
Een andere optie heb ik zo gauw niet voorhanden.

Een distributielijst of groep aanmaken, zou ik zeggen. Lijkt mij het handigst. En die dan als geadresseerde gebruiken in de BCC.

dank Octafisch en Jedi, weten jullie hoe ik die afzenders in een keer in een distributie lijst krijg?
Ik heb gekeken maar ik kom niet verder dan naam en email adres afzonderlijk plakken. Dan kan ik het net zo goed meteen in BCC plakken.

Een lijst kun je vaker gebruiken. :-)

dit is een eenmalige mailing.
ik heb een tekst gemaakt en die heb ik stuk voor stuk met ctrl R dan ctrl V en dan ctrl Enter geopend, geplakt en verzonden, maar wel stuk voor stuk.

de mails stonden in een map via regels. ik ga voor een volgende keer eens zien of ik via die regels meteen die distributielijst kan samenstellen.

automatisch adressen opnemen in distributie lijst

hallo,

ik werk voor sollicitaties met outlook regels. elke sollicitant krijgt automatisch een ontvangstmail en de ontvangen mail wordt verplaatst naar een mapje. Dus er komen meerdere mails in dat mapje en nu wil ik al die mensen die niet op gesprek zijn geweest ook allemaal tegelijk een mail sturen om ze op de hoogte te houden van de procedure. Maar ik heb die adressen niet bij elkaar in een bestandje staan.

Kan ik in regels iets instellen dat de afzenders van die emails in een adressengroep terechtkomen? ik kan het niet vinden. Als dat zou werken dan kan ik de sollicitanten als groep via bcc op de hoogte houden van het verloop van de procedure.

of moet ik daar misschien een ander soort programma voor gebruiken?

dank alvast
muman

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan