veel mails in inbox..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea41

Verenigingslid
Lid geworden
4 jun 2001
Hoi,

Ik ben van de week met mijn oude emailadres in de weer geweest, ik had dat account weer toegevoegd, maar later weer verwijderd, maar dus voor die verwijdering had ik hem als 'standaard' aangegeven.

Toen heb ik, dom genoeg, mijn OE gestart.....en nu heb ik daar nog 72 berichten in staan, die ik eigenlijk niet wil hebben.....waarschijnlijk 'spam'.

Ik heb nu mijn huidige emailadres weer geactiveerd, daar komen dus dingen op die ik wèl wil hebben, maar nu staan daar die 72 van het niet-meer-gebruikte-emailadres ook in (zie bijlage).

Hoe omzeil ik die 72?

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    32,4 KB · Weergaven: 38
verwijder die gewoon of wat is je probleem?

ja maar, als ik met rechtsklik op 'postvak in', dan kan ik ze niet verwijderen (blijft lichtgrijs en niet aan te klikken).

Ik weet niet hoor, maar ik kan ze dus niet verwijderen zonder ze te zien.....oftewel verzenden/ontvangen...?

Mijn probleem is dat als ik dus op verzenden/ontvangen klik, dan komen ze dus in mijn inbox en dat wil ik dus niet....!!!1:confused: :confused:

Ik weet niet hoor, maar ik kan ze dus niet verwijderen zonder ze te zien.....oftewel verzenden/ontvangen...?

Mijn probleem is dat als ik dus op verzenden/ontvangen klik, dan komen ze dus in mijn inbox en dat wil ik dus niet....!!!1:confused: :confused:

via webmail haal je ze niet binnen en verwijder je ze direct van de server ..

Ja hoor, gelukt, ik heb ze via webmail weggehaald, bedankt, de jean:thumb:

Fijne jaarwisseling en het beste voor het nieuwe jaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan