veel pagina's niet te bekijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

paling.vissen

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2002
Berichten
188
Hallo allemaal,

Ik hoop dat ik op de goede afdeling zit maar ik heb een voor mij heel lastig probleem.

Ik kan als ik internet bezoek veel pagina's niet openen.
en zijn ook vaak gedeelten van pagina's niet te zien .

voorbeeld ;
alles wat met cliks.nl te maken heeft is niet zichtbaar en ook sommige tellers.

Nu had ik enkele maanden geleden bij helpmij.nl een probleem verteld dat er op mijn hobby website een teller van sitemeter alleen voor mij onzichtbaar was en dat deze teller voor alle anderen (de bezoekers e.d. ) wel zichtbaar is.

samen konden we er toen niet uit komen. te meer omdat ik beslist niet al te handig ben achter de computer en daarom hele slechte ervaringen heb met mijn vorige computer (dat was een echte Packard Hell).

Sinds begin dit jaar heb ik een nieuwe computer en ben daar best wel heel gelukkig mee ( hij doet het altijd).

deze computer P 4 1.6 met voldoende geheugen en XP Pro. als besturing doet het goed.


maar enkele maanden geleden kwam een goed bedoelend familie lid mij even helpen om Windows op te schonen en b.v. de tijdelijke internet bestanden te verwijderen.
Nu denk ik persoonlijk dat er daar iets niet helemaal goed gegaan is want sinds die tijd ben ik dus mijn teller kwijt en kan gedeelten en soms zelfs hele pagina's van het internet niet openen.

vandaag probeerde ik weer op internet een pagina te bezoeken en hier moest ik iets invullen en de computer gaf het volgende aan.

U heeft de inhoud van deze pagina bestempeld als niet veilig (wilt u de beveiligings kenmerken bekijken)

iets in deze trant .

Ik kan mij niet herinneren dat ik ook maar een pagina als niet veilig heb gemerkt.


Mijn vraag aan jullie is waar kan ik in XP zien welke pagina's (of i.p. nummers ) geblokkeerd zijn.

en heeft iemand een idee hoe je deze instellingen dan kan wijzigen.
liefs in gewoon Nederlands want zoals al eerder gezegd ben ik een beginneling achter de computer.


Met vriendelijke groeten
John van Nieuwenhuizen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan