Veel problemen outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

xa2000

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2004
Berichten
6
Probleem 1: soms kan ik een mail niet bekijken en geeft outlook express 6 (onder windows 98 se) de foutmelding:
De map kan niet worden weergegeven
Deze map kan niet worden geopend.

Mogelijke oorzaken zijn:
Onvoldoende schijfruimte
Onvoldoende geheugen

Ik heb weinig mail in m'n inbox of andere boxen staan. Dit probleem komt soms voor. Na opnieuw opstarten van computer werkt het meestal weer.

Probleem 2: ik open een mail (geen bijlage) en het programma slaat vast. Na opnieuw opstarten ben ik al m'n mail kwijt. De laatste mail is van september 2003.... :confused: waar is de rest gebleven....

Probleem 3: Dit probleem is 1 maal gebeurd: tijdens het binnenhalen van m'n mail (zonnet provider) geeft windows aan dat het programma een fout heeft en sluit af. Bij openen staan de reeds binnengekomen mails er nog wel in.

Ik heb nu meerdere keren gelezen dat win 98 se en IE 6 niet goed samen gaan. Is dit zo en kan ik beter terug naar een oudere IE of kan ik gewoon door blijven ploeteren.

Alvast dank voor jullie hulp.
xa2000:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Bij zonnet mail stonden alle mailtjes nog, ook die ik al had binnen gehaald voor dat het programma Outlook express afsloot. Ik haal nu effe niets meer binnen want ik vertrouw het niet!! Ik bekijk ze wel op de webmail.

Ik heb geen 0x800 foutmelding gekregen.

:D
xa2000
 
Laatst bewerkt:
Best kans dat na het openen van je webmail outlook express het weer gewoon doet.
 
Heb vandaag alle mail van zonnet via outlook express binnengehaald. Tot nu doe werkt outlook goed, maar ik kijk het effe een paar dagen aan. Deze foutmeldingen komen en gaan dus ik hou je op de hoogte. Dank tot nu toe!

xa2000 ;)
 
Probleem nummer 4!!!!

Was ik nog even helemaal vergeten. Als mijn outlook express langer dan ongeveer 5 minuten draait, is het niet meer mogelijk om een mail te verwijderen..... zeer vreemd. Gebeurt altijd als ik het programma gebruik, dus niet zo af en toe... :(

Lang leve outloot express!!


xa2000
 
De problemen blijven terugkomen. Het niet kunnen verwijderen van mail gebeurt telkens als ik Outlook gebruik. Het niet kunnen openen soms... bizar!!!

Helaas probleem nog niet opgelost. :confused:


xa2000
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan