veel problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

versprillec

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2003
gisteren heb ik opnieuw windows xp geinstaleerd via een recovery partitie ,dit ging goed ,maar nu kan ik bijna geen updates binnenhalen ,heb de nieuwste versie van ewido geinstaleerd ,hij wil wel scannen maar geen updates binnenhalen ook service pack 2 krijg ik niet binnen via de windows site ,met de nieuwe instalatie heb ik weer norton antivirus en deze geeft steeds aan dat ik een trojan horse heb die hij niet kan verwijderen ,online scannen lukt ook niet via ewido en trent housecall omdat ik een activx besturings element mis ,java instaleren lukt ook niet ,wat is er toch aan de hand met deze computer ?wie kan mij op weg helpen ?

oke removeltool gebruikt ,pc opnieuw opgestart ,en wat nu?,nieuw antivirus programma ? had voorheen avast .

Ga daar dan naar terug, als dat goed werkte met SP2, ewido etc.

Tijs.

heb avast weer geinstaleerd en gescand en deze heeft de trojan verwijderd ,maar het lukt me nog steeds niet om de nieuwste ewido te updaten hij zegt stedds dat ik het later nog eens moet proberen ,ik heb nu wel de laatste updates van windows binnen kunnen halen nu nog proberen om java te downloaden .

Klik hier, dan krijg je de laatste ewido / avg a-s updates binnen via een exe'tje en dan dubbelklik en dan worden de laatste definition-files toegevoegd aan ewido.

Heb je toch AVG Anti-Spyware: is dit het bestand.

Check dan even binnen het onderdeel Updates.

hm ik heb ze allebei geprobeerd en in de map van grisoft gezet maar hij wil nog steeds niet updaten mischien verwijderen en opnieuw instaleren ?

Deinstalleer maar helemaal,
installeer hem daarna weer.

En je hoeft hem niet te zetten in de map van Grisoft of AVG Anti-Spyware.
Zorg alleen dat AVG / ewido aan het draaien is en dubbelklik dan op de bestandjes.

:thumb: eindelijk is het gelukt ewido is nu lekker geupdated en aan het scannen ,ook service pack 2 is binnen merci voor de hulp ,tkwam vast door die trojan dat het zo moeizaam ging.

Mooi dat het gelukt is...:)

Laat aan het eind van de scan alles verplaatsen naar de quarantine.
En als dat goed staat --> Apply all actions, om de andere krengen eruit te werken:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan