veel rare bestanden in C:

Status
Niet open voor verdere reacties.

loc_dog

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2004
hey..
Ik weet niet of ik mijn vraag hier moet stellen of in een andere topic, maar ik probeer het hier maar toch..
ik keek een keer in deze computer en dan C:, toen zag ik daar in 1 keer heel veel bestanden staan die ik niet ken.. Ze heten File001.chk.. (File002.ch enz. ) En er zijn er 2889 stuks van.. Totale grootte is ongeveer 4.3 Gb.. Wat voor bestanden zijn dit, en kan ik deze allemaal verwijderen? Ik weet niet hoe en wanneer ze daar zijn gekomen. ik heb wel een spyware check gedaan, maar zonder resultaat.
ik heb een bijlage toegevoegd, en daar zie je die bestanden, ik heb ook nog een paar omcirkeld, en die ken ik ook niet, mogen die ook verwijderd worden..
ik hoop op een reactie..
mvg..

bijlage

Reports over alle disk checks die je uitgevoerd hebt.
Die mag je gerust verwijderen.

Geplaatst door The Doctor
Reports over alle disk checks die je uitgevoerd hebt.
Die mag je gerust verwijderen.
Kunnen die zo groot in omvang zijn dan? (ben gewoon nieuwsgierig) :)

oke.. bedankt.. en er staan nog paar.log file.. die mogen ook weg ?

logfiles verwijderen kan nooit kwaad voor de stabiliteit..

okee.. bedankt.. hiermee is deze vraag dus alweer beantwoord..:D

om geen nieuwe tread te openen vraag ik het even hier, omdat het over hetzelfde gaat..
Maar ik had die bestanden verwijderd, nu zijn er weer een heleboel gekomen.. Maar dit keer heten ze: File0015._dd
Bij type staat _dd bestand ( nooit van gehoord )
ik had laatst heel veel scans gedaan van bijv. norton anti virus.. Komen deze filetjes hier vandaan ? en is het wel weer veilig om deze te verwijderen..?
Dit keer zijn het er ong. 115 stuks en 650 mb..

mvg..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan