Veel teveel stof!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terracotta Pie

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2010
Berichten
167
Laatst maakte ik m´n PC open en ik had nog nooit zoveel stof bij elkaar gezien. Ik heb geprobeerd de onderdelen wat schoon te maken met een doekje en wat stof proberen weg te zuigen met een kruimeldief.

Maar er zit nog steeds heel veel stof waar ik niet bij kan.
Is er misschien een soort van stofzuigertje ofzo waarmee dat wel goed kan?
 
Goedemiddag,

Zelf doe ik het met de gewone stofzuiger en met een verfkwast(nieuwe) ik Kwast het schoon en hou de stofzuiger er op afstand bij.
Wil je het nog iets beter dan zou dit een optie zijn vooral voor je processor koelblok. en vergeet dan ook je voeding niet uit te blazen misschien is er nog iemand met een luchtcompressor in de buurt werkt ook goed
 
Laatst bewerkt:
Als je het goed wil doen moet je een spuitbusje perslucht gebruiken, het stof styuift dan wel alle kanten op waarna je het dan weer weg moet zuigen.

ik gebruik wel eens de gewone stofzuiger waar ik met tape een flexibel electriciteitsbuisje aan heb gemaakt. (fluit wel een beetje), dan kun je overal wel goed tussen maar je moet wel voorzichtig zijn, sommige onderlen op je moederbord zijn zo kapot als je er te hard tegenaan stoot.

Met een (schilders)kwastje kun je het stof wat overal tussen zit een beetje los maken en vervolgens opzuigen.
Sommige stofzuigers hebben een hulpstuk met zo'n borsteltje.
Bij mijn processor haal ik meestal wel de ventilator los om er goed bij te kunnen.

Groeten Marcel

Edit: Modag was me voor
 
Laatst bewerkt:
een compressor op de laagste stand werkt bij mij ook altijd goed
 
Dankjewel voor de goeie tips!

Die met de kwast ga ik zeker proberen. daar zal het wel mee lukken denk ik :)


Bij deze:

Vraag opgelost!
 
Hoi,

Oke doe voorzichtig dan komt het in orde stofzuiger er niet te dicht bij.:thumb::thumb: en geen dank.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan