Veel verschillende problemen met PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naar een PC winkel brengen of er iemand bij halen die er verstand van heeft, anders wordt het een neverendingstory, wat het eigenlijk al is.:evil:

Als er van meet af aan een probleem was had je hem beter teruggedaan denk ik.
Maar dan is de kans groot volgens mij dat er een fabriek-af hardwareprobleem is, of misschien door transport.
Ik hoop v u dat er nog wat uit de bus komt.
Succes ermee.

Dat hebben we gedaan, ongeveer 2 maanden na de aankoop er van, maar het heeft niets geholpen.

@Lange Pier:

Mijn broers en mijn neef (die allebei veel over PC's weten) hebben er naar gekeken, maar weten niet wat er scheelt.
Ik weet zeker dat als zij niets vinden, die mensen die er verstand van hebben zeker niets gaan vinden.

Tja, dan houdt het op, hè.;)

Persoonlijk heb ik nooit een PC is handen gehad die niet wilde werken, er zijn zoveel testen te verzinnen waardoor het probleem ermee naar voren komt, dat het uitgesloten is dat de PC niet naar behoren gaat functionenen.

Met een kaal moederbord beginnen en eerst de hardware testen, elk stukje wat erbij komt kan getest worden, daarna de softwarekant, de drivers dus, kun je ook merken welke de boosdoener is, dusss.

Idee?:)

N_cb_18_BlobMemo_1.jpg

Volledig mee eens pier, maar ik denk dat die broers enkel softwarematig sterk zijn.
Of ze hebben gewoon een hoge dunk van zichzelf.
In een uurtje kan je meestal het probleem vinden op die manier.
Een goed werkende pc met zelfde socket, ram etc is wel handig dan.
Ik heb er laatst 5 dagen over gedaan, bleek het geheugenslot zelf stuk.
Dan ga je eerst de latjes testen, op de ene pc ok, op de andere niet.....
Als het originele latje er bij zit blijven de problemen ook duren, je moet ze afzonderlijk testen.

ps als niets helpt, je kan momenteel nog moederborden vinden met de 478 socket, maar ze worden zeldzaam.
wees zuinig met de processor, als je het mb moet vervangen.
deze zijn haast niet meer te vinden.
misschien nog een laatste celeronprocessor, dan houd het op.
U zult zich moeten haasten.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan