ik vrees dat ik een 'overschrijf-proofe' computer heb
: eerst heb ik eraser geïnstalleerd maar die liep telkens onmiddellijk vast van zodra ik een taak probeerde te starten (heb het programma 2 keer verwijderd en geherinstalleerd maar no way dat het wilde werken), daarna heb ik geprobeerd via CCcleaner (via de optie '35 x overschrijven) maar de bestanden in kwestie prijken nog steeds in volle glorie op mijn pc
.
dat eraser op sommige pc vastloopt had ik al hier en daar gelezen (dus natuurlijk had ik ook die pech) maar waarom de CCcleaner helemaal niks doet (terwijl hij me wel vraagt of ik de geselecteerde bestanden wil verwijderen - JA dus) snap ik niet.
met welke betrouwbare gratis software kan ik nog proberen om betrouwbaar bestanden te verwijderen/overschrijven?

dat eraser op sommige pc vastloopt had ik al hier en daar gelezen (dus natuurlijk had ik ook die pech) maar waarom de CCcleaner helemaal niks doet (terwijl hij me wel vraagt of ik de geselecteerde bestanden wil verwijderen - JA dus) snap ik niet.
met welke betrouwbare gratis software kan ik nog proberen om betrouwbaar bestanden te verwijderen/overschrijven?