Veilige internet verbinding via VPN

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jadaag

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
Ik heb wat getest met FreeVPN om een veilige internet verbinding tijdens vakantie in het buitenland te hebben, maar deze geeft af n toe een mindere verbinding en is nogal omslachtig. Wie heeft een betere gevonden die ook gratis is?

Waar kan ik een handleiding / stappenplan vinden hoe je via elke wifi verbinding ter wereld toch veilig kan internetten en e-mailen? Liefst gratis.

Dan moet je via een versleutelde VPN verbinding naar een beveiligde en versleutelde proxy toe, Via die proxy ga je dan het internet op. Wel veilig, maar sneller word het er niet van.

Ik heb wat getest met FreeVPN om een veilige internet verbinding tijdens vakantie in het buitenland te hebben, maar deze geeft af n toe een mindere verbinding en is nogal omslachtig. Wie heeft een betere gevonden die ook gratis is?

Waar kan ik een handleiding / stappenplan vinden hoe je via elke wifi verbinding ter wereld toch veilig kan internetten en e-mailen? Liefst gratis.

Ik weet niet of het zakelijk of privé is, maar voor zakelijk gebruik zou ik eens kijken naar cloud gerelateerde oplossingen. Hiermee log je via een SSL portal in bij jouw provider en internet je (altijd en overal!) veilig.

VPN is een goede optie echter alleen als je ook een stabiele verbinding hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan