Veilige modus/IP adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anita7

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2002
Hallo Beste Mensen

Help help ik zit met een probleem voor mijn buurvrouwtje ze zit al van voor de kerst zonder internet we hebben alles geprobeerd zelf een nieuw internet kastje menig keer UPC gebeld maar ook die weten het geloof ik ook niet meer.
Waar ik nou op zoek naar bent is naar de gegevens om je IP adres en die soort internet gegevens en hoe kan ik in de veilige modus komen mischien dat ik hem kan herstellen naar begin december
Alles is in orde verder stekkertjes verbinding van UPC maar we krijgen gewoon geen internet.
Ik hoop dat iemand kan helpen.

Groetjes Anita

Ip informatie: Start, Uitvoeren, tik in winipcfg en druk op enter.

In veilige modus kom je door tijdens het opstarten (dus op het moment dat windows wordt geladen) op F8 te drukken.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Lekkere Kwal
Je vertelt niet welke Windows versie je hebt, dus zijn er twee mogelijkheden:

Maar de vraag staat wel in een bepaalde sectie. Daarnaar kijken kan ook verhelderend werken ;-)

Geplaatst door m@rio

Maar de vraag staat wel in een bepaalde sectie. Daarnaar kijken kan ook verhelderend werken ;-)
Oeps, tja op de meeste fora waar ik kom zijn er geen apparte subfora voor elke windowsversie :o

Ook dat hebben we al gedaan en dan krijgen we een klein vierkantje te zien met een rood rondje daarin een wit kruis en daar staat bij (kan winsock) en dat was het verder komen we niet.

Groetjes Anita

Geplaatst door Anita7
Ook dat hebben we al gedaan en dan krijgen we een klein vierkantje te zien met een rood rondje daarin een wit kruis en daar staat bij (kan winsock) en dat was het verder komen we niet.

Groetjes Anita

Je bent wel erg spraakzaam als het gaat om het geven van info. Doe je dat ook als je bij de dokter zit?:eek:

Dus: wat "kan winsock"? Vissen, fietsen, vliegen?

Dat herstellen gaat (met een beetje geluk) met systeemherstel:
http://support.microsoft.com/search/preview.aspx?scid=kb;en-us;Q267951.

Groetjes,
Bennie

Erg vriendelijk moet ik zeggen het antwoord tegen iemand die net verstand heeft van het opstarten van haar pc.
Maar meer info kan ik niet geven dat is alles wat er staat anders had ik die wel gegeven.

Anita

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan