Veilige modus start niet op!

Status
Niet open voor verdere reacties.

cabbi

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2004
Berichten
45
Help! Mijn computer start niet meer op in veilige modus!! Als ik tijdens het opstarten op F8 druk, kies ik veilige modus...zie ik allemaal bestandjes voorbij gaan die mn computer laad, daarna komt er een DOS cursor linksboven in en wordt t beeld zwart! Verder gaatie niet!!
Heb ook al geprobeert in msconfig op veilige modus startup te zetten, maar ok dan doetie het niet!!! IEmand een idee??

Thanx
 
waarom wil je starten in veilige modus?er is misschien een andere oplossing.(opstarten met laatst werkende config)Hoe lang heb je gewacht met dat zwart scherm(heb dit ook eens voor gehad en toen duurde dat ongeveer 2.5minuut voor hij verder ging en als je daar zit te wachten lijkt dat wel een eeeewigheid)
 
Ik heb wel langer als een kwartier gewacht en er gebeurde niets!!! Heel raar... Nou normaal gesproken voer ik mn virusscans en spywarescans in Veilige Modus uit... Maar ik kwam erachter toen ik mn Hijack Log had laten controleren en ik een bestandje moest verwijderen, maar dat moest in Veilige Modus... En dat ging dus ineens niet....en nog steeds niet! Heel raar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan