Veilige modus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nope, in veilige modus worden alleen de noodzakelijke services gestart die je nodig hebt om Windows te kunnen draaien. Films en netwerk is daar dus niet bij :)

In veilige modus kan je gewoon internetten. geen probleem.
Gewoon je juiste keuze maken in het startscherm
Kies voor veilige modus met netwerkmogelijkheden:
untitled.JPG

Laatst bewerkt:
Ik kan voorstellen waarom je Internetten in veilige modus (drivers downloaden en zo)... maar waarom zou je in veilig modus een film willen bekijken?

Groeten,
Rob.

Omdat ik mn account geblocked wordt na een uur :( , maar wat de doctor zei dat bedoelde ik, maar ik kan nog steeds niet internetten, er staat dan zo iets van ,, page can not be found,, of zo iets.

Altijd zo snel mogelijk uit de veilige modus gaan. Verder is internet werkende krijgen in de veilige modus ten eerste niet evident en ten tweede staat je virusbescherming dan niet aan, waardoor je ook nog eens de kans op besmetting loopt.

Ik zou gewoon aan de mama en de papa vragen of ze je wat langer dan een uurtje op de PC willen laten.

In veilige modus kan je gewoon internetten. geen probleem.
Gewoon je juiste keuze maken in het startscherm
Kies voor veilige modus met netwerkmogelijkheden:
untitled.JPG

Ligt er maar helemaal aan hoe je met internet verbonden bent. De "netwerkverbinding" slaat op een LAN, niet op een WAN. Als jouw WAN aan je LAN hangt, dan heb je internet. Anders niet.. (usb modems ed worden niet ondersteund bv).

Wat is een wan?
Ik heb LAN maar gewoon met zo´n ,,telefoon draad stekkertje,, naar de ADSL Modem.

Wat is een wan?
Ik heb LAN maar gewoon met zo´n ,,telefoon draad stekkertje,, naar de ADSL Modem.

LAN => Local Area Network
WAN => Wide Area Network.

Het internet is een voorbeeld van een WAN.

Een telefoon stekkertje naar de modem lijkt me sterk..

pro%20modk21kopie.jpg

Telefoonkabel
Kenmerkend door:
- Platte kabel.
- Kleine stekker (RJ11) die ook in de telefoon zit
- 4 gekleurde draadjes in de stekker

t_utp_cable.jpg

UTP-kabel (netwerkkabel)
Kenmerkend door:
- Ronde kabel
- Grotere stekker (RJ45), die niet in een telefoon past.
- 8 gekleurde draadjes in de stekker.

In het geval van een UTP kabel naar de modem, dan zul je zeer waarschijnlijk internet hebben in veilige modus.
Denk er wel aan dat alle beveiliging is uitgeschakeld.

Ja bedankt ik bedoelde een UTP kabel, Ik vond wel op een telefoon stekker lijken:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan