veilige modus

Status
Niet open voor verdere reacties.

seaberttje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 aug 2007
Berichten
3
hoi,
eerst en vooral wil ik mij excuseren als deze vraag niet juist geplaatst is omdat ik niet weet waar ik ze anders moet zetten.

MIJN PROBLEEM:
omdat de cdromdrive geen cd`s meer kon lezen wou ik de laptop in veilige modus opstarten. dit heb ik dus gedaan via start en dan uitvoeren ´´msconfig´´ en dan in boot.ini veilige modus aan te vinken. nu blijkt dat er een wachtwoord op de veilige modus staat dat ik niet ken. ik heb alle mogelijkheden al geprobeerd maar geen enkel lijkt juist te zijn. Nu het grootste probleem is dus dat de laptop de hele tijd wil opstarten in veilige modus. Nu was mijn vraag kan ik via de bios of iets anders niet normaal opstarten. Want als ik F8 druk tijdens het opstarten en dan normaal opstarten selecteer gaat hij nog steeds terug naar de veilige modus.

Alvast bedankt
 
Wacht dacht je ervan om in de veilige modus door te laten starten en dan DAAR (in die veilige modus) msconfig benaderen en het vinkje weer weghalen?
 
Laatst bewerkt:
als ik het wachtwoord niet weet of niet meer heb dan kan ik toch niet opstarten in veilige modus.
 
Welkom op Helpmij.:)

Al geprobeerd door te starten zonder wachtwoord in te vullen? (Op enter drukken)

Vul anders als aanmeldnaam Administrator in en geen wachtwoord. Veel al kun je er dan wel in.
 
hey crash,
ik was op zoek gegaan op internet en ik had ergens hetzelfde antwoord gevonden als jij nu voorstelt. en door dus administrator in te vullen bij gebruiker en mijn gewone wachtwoord in te geven is het dus wel gelukt.
toch bedankt.
Maar laat dit een les zijn mensen kijk eerst of de veilige modus beveiligt is en zo ja, ga dan niet in de veilige modus via ¨msconfig¨ dit levert alleen maar problemen op.
Vriendelijke groeten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan