Veilige modus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilie wortel

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2005
Berichten
431
Hallo allemaal,

Ik heb windows xp geinstalleerd op een bestaande harde schijf waar nog data op staat,
nu is het zo dat windows niet in de normale modus opstartkan alleen in veilige modus opstarten en nu wil ik de data die er op zetten via mijn thuisnetwerk naar de laptop over brengen.

Is dat mogelijk ??

als in veilige modus op mijn data mappen klik zijn bij sommige mappen geen toegang en als klik rechter muis op eigenschappen staat er bij grootte 0 bytess en zo staat alles op hou dat in dat die mappen dat leeg zijn of is dat beveiligd.

M.v.g Rene
 
Misschien ipv :

Windows starten in Veilige Modus,

Dit doen :
Windows starten in Veilige Modes met Netwerkmogelijkheden,

Ik weet niet precies hoe het geformuleerd is, maar misschien zoiets?

GooGooJansen
 
Ik heb veilige modus met netwerk maar ik kan van de laptop niet naar de pc omdat hij een wachtwoord vraagt.

en ik kom op de pc waar het probleem is niet in allemaal geeft ana geen toegang en bij eigenschappen staat dat er geen gegeven in zijn dus ik hoop niet dat ik die mappen kwijt ben
 
Als hij ook een Loginnaam vraagt, gebruik dan één van de gebruikers, MOET met wachtwoord beveiligt zijn, waarschijnlijk Administrator.

Ik moet nu even werken, ik denk dat ik rond 20:30 terug ben.

Doei, suc6:thumb:
 
Laatst bewerkt:
ik heb nu een andere schijf er bij gedaan dus de mappen die ik kan openen kan ik ook koppieren zit nu allleen met de vraag hoe krijg ik de mappen gekopieerd waar ik geen toegang in heb en of ze beschadig dus met andere woord ben ik die bestanden in die mappen kwijt
 
Maar hoe heb je nu toch Windows geinstalleerd?

Gewoon opgestart vanaf CD en er voor gekozen om NIET te formatteren maar WEL een nieuwe installatie te doen, ik begrijp je niet.
Of heb je meerdere partities op die schijf??
 
Het probleem is dat ik 2 harde schijven heb waarvan 1 vista op staat met al mijn muziek en documenten en opeens starte mijn pc niet meer van de vista schijf.

toen heb ik de vista harde schijf als slave ingesteld en de data harde schijven als master en daar heb ik windows erop gezet zonder te formateren omdat ik de de schijf waar vista op staat zo de bestanden wilde verzetten naar de schijf met xp erop dat is dus mislukt
 
Ik heb het weer goed gekregen door de de vista schijf weer als master te zetten en de data schijf als slave ik kan nu bijna alles overzetten maar sommige mappen geeft hij aan geen toegang en hij geeft dat er 0 bestande en of mappen in staan terwijl ik zeker weet dat er veel in die mappen staat kan ik die nog bruikbaar maken
 
Ik heb het voor elkaar gekregen ik kan de mappen nu wel inzien en koppieren de beveling van de mappen stond niet goed ingesteld maar toch bedankt voor jullie rectaie en het mee denken:thumb::thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan