Veiligheidswaanzin??

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik kocht online system mechanics 6 pro en kreeg als voorheen de online inlog gegevens. ID en Password maar onder de zin your install logs stond niets zoals voorheen bij de vorige versies, ook niet nadat ik opnieuw heb aangevraagd. Wie weet het antwoord??

als de vraag bekend is weet vast iemand het wel. wat is je vraag

De vraag is of het bekend is in een volledig geupdate en beveiligde win xp pro dat je zelfs je passwords etc niet meer krijgt. Er is toch ook een instelling dat de bijlagen niet worden gedownload, althans wel in outlook express. Is dat in Outlook ook mogelijk?

met password ga ik er vanuit dat je inlog scherm bedoeld. dat is in te stellen ja. dit kan zover bij mij bekend in het configuratie scherm bij gebruikers accounts.

Outlook vraag, ga naar: extra --> optie's --> beveiliging en druk dan op "instellingen voor automatisch downloaden wijzigen.

Geplaatst door egkok
De vraag is of het bekend is in een volledig geupdate en beveiligde win xp pro dat je zelfs je passwords etc niet meer krijgt. Er is toch ook een instelling dat de bijlagen niet worden gedownload, althans wel in outlook express. Is dat in Outlook ook mogelijk?

Als ik het goed begrijp is het antwoord: ja. Ik krijg herhaaldelijk mail binnen waarbij Outlook het niet verstandig vind voor mij om de bijlagen te downloaden en die krijg ik dan dus niet te zien.

Maar dat kun je bij outlook express veranderen en bij outlook ook dacht ik maar wat ik heb veranderd werkt niet kennelijk. Bovendien krijg je in outlook express een mededeling te zien.

Als ik me niet vergis staat dat in Outlook bovenaan de mail met een uitroepteken. Er opent zich dus geen waarschuwing, maar die staat er gewoon. Ik heb dat toen in het register aangepast. Zal even zoeken waar ik dat ook al weer heb :)

Maar het gaat om info in hun e-mail dus geen attechment. Er moet in die mail een id en password staan.

Dan zal dat register trucje waarschijnlijk niet gaan helpen :confused: Heb je niet een andere mogelijkheid om mail te ontvangen? Hotmail of zo? Misschien gaat het daar wel mee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan