• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Veiligheidswaarschuwing bij openen PDF

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik herhaal. De top suggesties op excel.uservoice.com krijgen echt aandacht. DUs stemmen (en commentaar toevoegen) helpt altijd. Geen garantie, maar stukken beter dan welke andere feedback dan ook.

Ja, deze is echter voor Office 2016 !!
Zou voor elke versie van office moeten gelden.

Ik ben bang dat Uservoice per definitie alleen gaat over Excel vNext zoals ze dat bij MSFT zelf noemen: De volgende "versie". Met Office 365 is dat uiteraard allemaal wat diffuus geworden en kan dat zomaar de versie zijn die je komende week ontvangt als je je Office bijwerkt.

Misschien met de tijd eens overgaan op Office 2016, of het de moeite waard is, met wat
ik Office gebruik betwijfel ik. In ieder geval is in de 2016 versie het hyperlink probleem
ook aanwezig en zal MS de veiligheidsregels hooguit nog meer aanscherpen i.p.v. versoepelen.

M'n stem in iedergeval ook op die oudere link uitgebracht met een opmerking naar
de Office 2010 versie !!

Ik kan iets toch nog niet volgen. Waarom kan ik iedere link naar een pdf wel openen zonder die waarschuwing. Hij opent met Adobe Reader. En bij opening van een link naar Program Files een exe file krijg ik die waarschuwing wel. Werk met Office 2007.

Ik heb adobe, abby finereader en MS Internet explorer gebruikt voor het openen van PDF's
en bij al deze krijg ik deze "nare" melding. Ook hyperlinks naar exe's zorgen voor een melding.
Alle grafische bestanden .jpg - .bmp - .gif en MS Word bestanden kan ik zonder problemen
openen. Waarom PDF's bij jou geen melding oproepen is vreemd aangezien ik gelezen meen
te hebben dat ook anderen die met office 2007 werk(t)en klachten hadden over dit probleem.

Ik ook niet. Lees dat op internet en ik wil gewoon uitsluiten. Standaard en protocol staat bij mij voor .pdf op Adobe Reader.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan