Veld koppelen naar tekst binnen zelfde Word-document

Status
Niet open voor verdere reacties.

KweeniE

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2002
Ik zit met een vraagje. Ik wil graag in een Word document koppelen naar tekst binnen hetzelfde document.

Ik heb ergens een adres staan en dat wil ik verderop weer terug laten komen. Dit moet ik bij veel documenten op verschillende plekken doen en ik zou graag hebben dat als ik het aan het begin heb gedaan dit verderop automatisch gebeurt. Ik heb al rondgekeken in de 'Veld-functie' maar kan zo gauw niks vinden.

Alvast heel erg bedankt voor advies!

Een oud topic, maar helaas geen duidelijk antwoord...
Ik probeer hetzelfde in WORD for MAC 2011.

Ik heb een veld aangemaakt waar contactpersoon ingevuld kan worden, deze wil ik iets verderop weer terug laten komen...

Vraag is oud (zoals je zelf al hebt geconstateerd) en opgelost. Kortom: als de oplossing bij jou niet werkt, maak dan zelf een vraag aan! Het is niet netjes om in een vraag in te breken, zeker niet als hij al op Opgelost staat.

Vraag is oud (zoals je zelf al hebt geconstateerd) en opgelost. Kortom: als de oplossing bij jou niet werkt, maak dan zelf een vraag aan! Het is niet netjes om in een vraag in te breken, zeker niet als hij al op Opgelost staat.

Dat is jouw mening dan. Ik vind het veel onlogischer om telkens een nieuw topic te openen met dezelfde vraag/onderwerp. Heeft dus niks met inbreken op een vraag te maken! Ik zal met de etiquette die hier klaarblijkelijk gelden in het vervolg rekening houden. De oplossing werkt overigens niet op een Mac, echter heb ik het al anders aangepakt.

Laatst bewerkt:
Is niet mijn mening, maar van het forum. Kijk even op deze pagina onder het kopje <Berichten plaatsen> zou ik zeggen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan