Veld (nummering) updaten bij printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heinikken

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2002
Berichten
309
Ik ben bezig met het maken van een formulier in Word.
Op elk formulier moet een uniek (opvolgend) nummer komen en deze formulieren draai ik 1x in zoveel tijd per 100 oid uit.

Wat ik nou graag zou willen, is dat als het document open of bij het afdrukken de formuliernummers automatisch met 1 opgehoogd worden. En dan zou het natuurlijk helemaal mooi zijn als ie ook verdergaat bij het laatste nr na de laatste keer afdrukken.

Nu heb ik al een beetje zitten pielen met het invoegen van velden, maar daar lukt het mij niet mee.

iemand ideeen of dit kan (zal vast wel) en zo ja hoe?
 
Hier wordt al aan een oplossing gewerkt. Waarom staat die link hier niet? :confused:
 
Omdat ik dat forum pas 2uur later vond na mijn bericht hier?
En omdat ik nog volop aan het testen ben?
Het definitieve resultaat zal ik ook hier neerzetten hoor, aan de andere kant hoeft dat nu niet meer nu jij de link al hebt neergezet. ;)
 
Hier wordt al aan een oplossing gewerkt. Waarom staat die link hier niet? :confused:

Deze reactie snap ik niet .... het staat mensen toch vrij om zowel op Helpmij áls op het Office Forum dezelfde vraag te stellen?
Niet elke 'wizzkid' zit op beide fora, dus .....
 
.... het staat mensen toch vrij om zowel op Helpmij áls op het Office Forum dezelfde vraag te stellen?
Teun,

Uiteraard staat het iedereen vrij op diverse plekken een vraag te stellen, maar een verwijzing naar een andere plaats voorkomt dat mensen hier ongeveer hetzelfde antwoord geven dat elders ook al staat. Verspilling van tijd wordt zo voorkomen.
 
Teun,

Uiteraard staat het iedereen vrij op diverse plekken een vraag te stellen, maar een verwijzing naar een andere plaats voorkomt dat mensen hier ongeveer hetzelfde antwoord geven dat elders ook al staat. Verspilling van tijd wordt zo voorkomen.

Fijn dat je zo zorgvuldig omgaat met de controle op tijdverspilling van anderen .... want voor jou gelt dit natuurlijk niet .... :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan