Velden afdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

sacha

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2001
Berichten
248
Ik heb toch nog een vraag over velden; is het mogelijk om een gedeelte van een merge field te laten afdrukken?
Ik zou de eerste 4 cijfers van het resutaat niet willen afdrukken maar wel willen zien??
Kan dit?
 
Hai, :D

De vraag is wat wazig.

Maar ben toch geneigd te zeggend dat dit niet mogelijk is...(ondanks dat doorgaans bijna alles mogelijk is)

Als dit een samenvoegdocument is wat na samenvoeging afgedrukt wordt en de gewenste functionaltiteit moet dan uitgevoerd worden...tja dan moet de macro om dat te regelen wel erg slim worden...

Wellicht kun je toch wat meer info geven zodat ik er met meer info over na kan denken! :thumb:
 
Dank voor je reactie, Joost.
Ik heb niet veel meer info, er wordt een mailmerge uitgevoerd waard er voor een naam vier cijfers geplaatst worden. In het document wil ik die wel zien maar niet dat ze afgedrukt worden. Via een macro die ik maakte ging het gehele veld weg!?
 
Hai Sacha, :D

Tja dan wordt het lastig hé...want Joostje snapt het nog niet helemaal!

"er worden 4 cijfers geplaats voor een naam"?
Is dit een apart veld dan? en is Naam dus ook een apart veld?

Plaats even de code welke je nu hebt wellicht dat ik dan beter zie wat je probeert te doen?

See Yah! :thumb:
 
Het bestaat uit 1 veld waarin dus verschillende gegevens staan.
Het eerste gedeelte van het samenvoegveld bestaat uit 4 cijfers en dan volgt de naam.
Beetje lastig om voorbeeldveld neer te zetten!!
 
Hai, :D

Ik vraag niet om een voorbeeldveld maar om de VBA-code welke bij jou niet het gewenste resultaat gaf...(Dan kan ik dus beter zien wat je probeert te doen)

See Yah! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan