Ik heb een database waar ik bestellingen in kan voeren en daarmee ook facturen kan uitdraaien. Nu hebben klanten een debiteurennummer maar sommige hebben ook een locatienummer of projectnummer.
Deze klanten bestellen dan wat en de factuur gaat dan naar het hoofdkantoor.
Op de factuur staan dan de klantgegevens en ook waar het geleverd is.
Nu komt het probleem.
Als ik een factuur maak heb ik een verwijzing naar de klant waar het gebacht is :
Tot zover gaat het goed.
De gene die het betaald kan dan zien waar het gebracht is maar heeft geen locatie nummer (sommige bedrijven zijn daar erg moeilijk in
)
nu het volgende.
Ik wil dus dat er ook een locatie/project nummer te zien komt.
Ik heb nu dit :
Maar wat er nu gebeurt is dat hij het locatienummer pakt van de gene die de factuur betaald en niet het locatie nummer van de gene waar het geleverd is.
Hoop dat jullie me begrijpen en dat er iemand me kan helpen om het aan te passen!
Bedankt alvast!
Deze klanten bestellen dan wat en de factuur gaat dan naar het hoofdkantoor.
Op de factuur staan dan de klantgegevens en ook waar het geleverd is.
Nu komt het probleem.
Als ik een factuur maak heb ik een verwijzing naar de klant waar het gebacht is :
Code:
=IIf([BestellingKlantnaam]=[Achternaam];"";"Bezorgt bij: "+[BestellingKlantNaam])
De gene die het betaald kan dan zien waar het gebracht is maar heeft geen locatie nummer (sommige bedrijven zijn daar erg moeilijk in

nu het volgende.
Ik wil dus dat er ook een locatie/project nummer te zien komt.
Ik heb nu dit :
Code:
=IIf(IsNull([Locatienr]);"";"Locatienr: " & [Locatienr] & " ")
Hoop dat jullie me begrijpen en dat er iemand me kan helpen om het aan te passen!
Bedankt alvast!
Laatst bewerkt: