• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Velden kopiëren en automatisch overslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickvangurp

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2012
Ik heb een bestand (zie bijlage) waar regel 42 gekopieerd moet worden in de planning. Nu wil ik dat het in elke (random)week geplakt kan worden maar dat die de kolom vakantie overslaat en dan verder gaat. Dan is het de bedoeling dat wel de volledige regel 42 erin komt. Is dit mogelijk? Bij elke student is dus een andere planning nodig.

Ik zal het proberen te verduidelijken.

Ik heb ongeveer 20 studenten(maar vanwege AVG heb ik er fictieve namen neergezet)
De leerlingen moeten allemaal de hoofdstukken doorlopen zoals in regel 42 staat. Nu is krijgen ze per hoofdstuk 3 tot 6 weken(elke cel is één week). Wij hebben hier vrije instroom dus elke student start in een andere week(dus de ene kan in januari starten en de andere in februari enz..)

Nu is de vraag dus dat ik die regel 42 kan kopiëren naar een regel van de studenten en dat ik die in de random kolom plaats en dat die daar in geplakt wordt. Maar dat die het vakje vakantie overslaat (en dus vakantie blijft staan. Maar dan wel en meteen daarna doorgaat met kopiëren.

(Elke student heeft dus dezelfde vakanties maar niet dezelfde startdatum van hun opleiding)

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Als er geen beter uitgewerkt voorbeeld komt vrees ik dat er weinig reactie zal komen.

zijn er slechts 3 leerlingen of zijn er 30?
welke leerling moet wat doen?
is rij 42 voor 1 leerling of moet dat opgedeeld worden?

Oke duidelijk,

Ik zal het proberen te verduidelijken.

Ik heb ongeveer 20 studenten(maar vanwege AVG heb ik er fictieve namen neergezet)
De leerlingen moeten allemaal de hoofdstukken doorlopen zoals in regel 42 staat. Nu is krijgen ze per hoofdstuk 3 tot 6 weken(elke cel is één week). Wij hebben hier vrije instroom dus elke student start in een andere week(dus de ene kan in januari starten en de andere in februari enz..)

Nu is de vraag dus dat ik die regel 42 kan kopiëren naar een regel van de studenten en dat ik die in de random kolom plaats en dat die daar in geplakt wordt. Maar dat die het vakje vakantie overslaat (en dus vakantie blijft staan. Maar dan wel en meteen daarna doorgaat met kopiëren.

(Elke student heeft dus dezelfde vakanties maar niet dezelfde startdatum van hun opleiding)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan