Velden on- en zichtbaar maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcotica

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2007
Hallo,

Ik probeer met volgende code een bepaald veld zichtbaar te laten worden in het formulier wanneer in cbo...... een keuze is gemaakt.
Echter al bij het invoeren van de VBA code krijg ik niet automatisch de juiste methode. Hierbij ook een schermprintje waar je kunt zien dat ik alleen "value" kan kiezen. Ik zou hier eigenlijk een langere lijst verwachten met daarin ook "visible".
Waar gaat dit fout?

Dit is de code die ik gebruik:

Code:
Private Sub CBO_ProductType_AfterUpdate()

If Me.CBO_ProductType = 1 Then

Me.Datum_Inactief.Visible = False

Else
    Me.Datum_Inactief.Visible = True

End If

End Sub

Gr. marco

Bijlagen

• visible.gif
    visible.gif
    2 KB · Weergaven: 55
Je gebruikt misschien een bound form? Er is misschien een veld in de tabel die ook zo heet die gekoppeld is? Die heeft geen andere parameter dan Value.
Je kan beter je text boxen een txt prefix geven dat is een stuk duidelijker.

Compileer je applicatie en los de fouten op dat wil ook wel eens helpen.

Aan de andere kant kan het ook zijn dat je gewoon je computer opnieuw op moet starten of in ieder geval Access.

HTH:D

Thnx.
Het is gelukt. Geheel opnieuw begonnen. Code was juist, maar door onverklaarbare rede deed deze het niet.
Bedankt voor je reactie.

gr. Marco

Je gebruikt misschien een bound form? Er is misschien een veld in de tabel die ook zo heet die gekoppeld is? Die heeft geen andere parameter dan Value.
Je kan beter je text boxen een txt prefix geven dat is een stuk duidelijker.

Compileer je applicatie en los de fouten op dat wil ook wel eens helpen.

Aan de andere kant kan het ook zijn dat je gewoon je computer opnieuw op moet starten of in ieder geval Access.

HTH:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan