reneemettrie
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 1 aug 2006
Ik heb als gegevensbron een benoemd gebied, waarvan er een tabel van werd gemaakt (insert table)
Ik maak een eerste draaitabel
Daarna voeg ik in de gegevensbron tussen kolom 1 en 2 een veld toe.
Bij de bestaande draaitabel zie je dit nieuwe veld NIET bij de draaitabelvelden.
Maar als ik een nieuwe draaitabel maak staat dat nieuwe veld er evenmin bij!?
Pas als je het blad met de gegevensbron naar een nieuw bestand kopieert en daarin een draaitabel maakt, zijn alle velden van de gegevensbron opgesomd bij de draaitabelvelden.
Bestaat er een manier om dit probleem op te lossen, m.a.w. een update van de beschikbare draaitabelvelden?
Ik werk in 2013 maar denk niet dat het probleem versie gebonden is.Bekijk bijlage VeldenToevoegen.xlsx
Ik maak een eerste draaitabel
Daarna voeg ik in de gegevensbron tussen kolom 1 en 2 een veld toe.
Bij de bestaande draaitabel zie je dit nieuwe veld NIET bij de draaitabelvelden.
Maar als ik een nieuwe draaitabel maak staat dat nieuwe veld er evenmin bij!?
Pas als je het blad met de gegevensbron naar een nieuw bestand kopieert en daarin een draaitabel maakt, zijn alle velden van de gegevensbron opgesomd bij de draaitabelvelden.
Bestaat er een manier om dit probleem op te lossen, m.a.w. een update van de beschikbare draaitabelvelden?
Ik werk in 2013 maar denk niet dat het probleem versie gebonden is.Bekijk bijlage VeldenToevoegen.xlsx