Veldnamenrij herhalen in Word lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

pa3ajt

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Ik ben bezig met een document met daarin een aantal tabellen (Word 2010).
Nu weet ik dat je als volgt de veldnamenrij op de volgende pagina herhaalt:Menu: Tabel > Tabeleigenschappen; tabblad rij en vinkje bij "Rij als veldnamenrij herhalen"
Het gekke is nu dat dit bij sommige tabellen in het document geen effect heeft: geen herhaling van de veldnamen.

Een tweede probleem met enkele (dus niet alle) tabellen in dit document is het volgende:
Ik zie in elke cel onderin een regel wit, die ik niet wegkrijg: niet door de rand te verslepen en niet door te backspacen. Niet-afdrukbare tekens aangezet en ik zie ook geen enter onderin. Opmaak alinea (regelafstand enkel, etc) ook nagelopen.
Iemand een idee?

Maak een voorbeeldje, dat zoekt wat makkelijker. Rijen herhalen is op zich een vrij simpele truc, en als je die gevonden hebt, zou hij zonder meer moeten werken. Dat dat niet het geval is, betekent dus dat er vermoedelijk iets aan de hand is wat ofwel een hele hoop slagen in de lucht gaat krijgen (zonder document) ofwel hopelijk snel een antwoord (met document). Uw keus...

Gevoelige info

Ik kan helaas het bewuste document er niet bij zetten. Is bedrijfskundige informatie (SLA). Kan misschien wel de tabel leegmaken en/of plakken in nieuw document, maar je zult zien dat het dan wel werkt. Is niet alle tabelinformatie te resetten o.i.d.? Dus naar een soort standaardinstelling. Waarschijnlijk staan er voor die tabel te veel toeters en bellen aan? Ik kan in het uiterste geval die paar tabellen opnieuw maken en de inhoud overzetten, maar dan heb ik nog steeds geen oplossing als het weer eens gebeurt.

Laatst bewerkt:
Opgelost...

Heb de bewuste tabellen opnieuw gemaakt en inhoud via knippen/plakken overgezet. Werkte toen wel. Oorzaak blijft dus onbekend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan