Vele emails...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Diamond

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2001
Vraagje,
Me zus krijgy vele emails binnen (minimaal 50 per dag) over van alles en nog wat. Allemaal onzin dus.
Maar nu heb ze al een aantal keer een email van planet gekregen dat ze teveel virussen rond verspreid ¿?
De email van planet is overigens in het engels zei ze wat me ook al vreemd is maar goed. Hoe kun je er nou voor zorgen (behalve een ander email adres aanmaken) dat je van al die emails af komt?
Er zit al een anti-virusscanner op die de emails moet scannen maar blijkbaar doet hij dit niet ??
Weet er iemand een goede emailscanner voor tegen virussen?

Thnx

Norton AntiVirus werk voor mij prima, als je dan ook een e-mail spamfilter kan gebruiken dan is je probleem groot-en-deels opgelost.
Welke virusscanner staat er dan op die pc en kan je deze niet updaten?

Groet,

Ik krijg ook zoveel van die rot mails, en ik krijg ook vaker een melding van een of andere provider dat ik een virus verspreid.
Ik klik ze gewoon weg, want ik verspreid geen virus!!
En als iemand mailt met mijn adres (iets wat die rot site,s veel doen), dan moet die provider die mij die waarschuwing stuurt maar achter de echte dader aan gaan
En ik heb ook al een virusscan gedaan op mijn PC, en hij geeft geen virus aan, dus als je zus hetzelfde doet dan is er waarschijnlijk geen probleem bij haar, maar wel bij die provider.
Ik zou zeggen dat hun maar achter die spam- en andere onzin verspreidende site,s aan gaan, hun mogelijkheden daarvoor zijn veel groter als die van ons

PS.
het zou mij trouwens niet eens verwonderen dat de anti-virus programma makers zelf zorgen dat deze meldingen verschijnen

Eerst en vooral: Een goede schoonmaakbeurt kan wonderen doen. (thread voor Spyware-offensief).
Ga er eens grondig door met HijackThis, Spybot S&D, Adaware 6 en een virusscanner.
Als het het te irritant en frustrerend wordt; één oplossing -> nieuw e-mailadres.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan