Vele problemen na herstellen Windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrFamous

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2009
Berichten
8
Beste lezers,

Mijn pc deed voorheen al raar met het lang opstarten. Nou heb ik mijn Windows XP Home Edition CD erin gedouwd en hersteld. Maar het probleem is nu als ik Internet explorer open dat ik deze fout krijg: "De aagevraagde zoek sleutel kan in geen enkele actieve actieveringscontext worden gevonden". Dit geld ook voor Windows Update. Verder kan ik geen schijfdefregmentatie doen.
Daar krijg ik deze fout. "MMC kan het bestand C:\WINDOWS\system32\dfrg.msc niet openen." Hiervoor heen had ik SP3 en nu SP2 IEMAND ?:shocked::shocked:
 
Misschien lossen de problemen zich op als je alle updates binnen haalt.
Anders is er denk ik iets mis gegaan met opnieuw installeren.
 
Het lijkt me beter, als je niet de hersteloptie gebruikt, maar gewoon een frisse installatie.
Maak een backup van je belangrijke bestanden en begin een frisse install.
Incl. het formatteren van je HDD.
 
Het lijkt me beter, als je niet de hersteloptie gebruikt, maar gewoon een frisse installatie.
Maak een backup van je belangrijke bestanden en begin een frisse install.
Incl. het formatteren van je HDD.

Nja dat word 'm niet denk ik. Dit probleem heb ik al eerder gehad en toen had ik het wel opgelost. Maar hoe weet ik niet meer.
 
Ja, ik ben er van overtuigd dat het toch gaat werken.
Heb je een legale versie ?
 
Als je hem opnieuw installeert, met de nieuwste drivers van de div. fabrikantensites, ( eerst naar binnen halen ) zou ik niet weten wat je probleem zou moeten zijn.
Het zou trouwens ook handig zijn om je systeemspecificaties te vermelden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan