Vendetta 2 of MaxOrb voor Q9550?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MelkEi

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2007
Hallo allemaal. :) Ik ben van plan een pc te nemen met een Q9550 processor erin, alleen weet ik niet zo goed welke CPU koeler ik moet nemen. Ik ben niet echt van plan hem over te klokken, misschien in een later stadium. Mijn budget is rond de 50 euro, en moet te krijgen zijn bij Alternate. Ik dacht aan de OCZ Vendetta 2, of een Thermaltake MaxOrb.

Kunnen jullie mij helpen? :D

Alvast heel erg bedankt! :)

De Thermaltake is een fractie beter maar ook iets luider. Je kan bijvoorbeeld ook gaan voor de Scynte Mugen. Deze is stil en koelt ook nog eens beter dan de andere twee. KlikkerKLik voor reviews, prijzen en specs van de Scynte Mugen.

De Thermaltake is een fractie beter maar ook iets luider. Je kan bijvoorbeeld ook gaan voor de Scynte Mugen. Deze is stil en koelt ook nog eens beter dan de andere twee. KlikkerKLik voor reviews, prijzen en specs van de Scynte Mugen.

Bedankt voor de tip, ik zie hem staan: http://www.alternate.nl/html/product/CPUs_-_Koelers/Scythe/Mugen_SCINF-1000/-1064283/

Maar ik kan hem niet inbouwen in mijn PC, want hij staat niet in het lijstje met koelers waarmee ik de huidige kan vervangen. Hier staan mijn specs: http://www.alternate.nl/html/tu.html?sc=918559538/

Ook als ik een nieuwe configuratie begin, dan staat de scythe mugen er niet bij. Is er nog een andere koeler aan te raden dan deze?

Laatst bewerkt:
welk moederbord en welke kast kies je?
Want als je toch nieuw aan het kopen bent, dan kan je het maar beter goed doen...

Moet volgens mij gewoon passen. In de kast past ie en je mobo heeft gewoon socket 775. Het moet volgens mij gewoon kunnen

Ja hij past denk ik ook wel, maar het probleem is dat ik hem niet kan kiezen in de builder. Ook niet bij een volledige nieuwe configuratie, waar ik nog niks heb gekozen.

Enige suggesties welke koeler ook goed zouden kunnen zijn, zo'n beetje hetzelfde als de Scythe Mugen en te krijgen op Alternate?

Die OCZ en Thermaltake zijn goed genoeg hoor. Ze winnen het in ieder geval van de Zalman koelers.

Inmiddels heb ik plots de Scythe Mugen gevonden in de PC Builder! Daar ben ik heel blij mee, dan kan ik die lekker inbouwen. Toch bedankt voor jullie hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan