• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Venster bevriezen tijdens uitvoeren macro

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonissteiner

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2008
allen,

hoe kan ik tijdens het uitvoeren van een (lange) macro het flitsend beeld dat je dan hebt uitschakelen, een soort bevriezen van het beeld totdat de macro volledig uitgevoerd is?

alvast bedankt.

tonissteiner,
Boven aan de macro
Code:
Application.ScreenUpdating = False
ook aan de onderkant maar dan = True

allen,

hoe kan ik tijdens het uitvoeren van een (lange) macro het flitsend beeld dat je dan hebt uitschakelen, een soort bevriezen van het beeld totdat de macro volledig uitgevoerd is?

alvast bedankt.

Application.ScreenUpdating = False in het begin van de macro en Application.ScreenUpdating = True aan het einde (tussen de sub )

tonissteiner,
graag gedaan.

trucker10,
Ik las gisteren dat je om 06:00 uur moest rijden.
Je zit te computeren maar let je wel op het verkeer?

tonissteiner,
graag gedaan.

trucker10,
Ik las gisteren dat je om 06:00 uur moest rijden.
Je zit te computeren maar let je wel op het verkeer?
off topic :
Is er verkeer om dat uur ? Als je België een beetje kent > ik ben vertrokken in Herent , heb al tot Boncelles ( Luik ) , Verviers , Rocourt en sta nu stil net voor de Ambiorix stad Tongeren . Morgen rij ik een ritje Herent > Arlon > Bastogne > St- Niklaas via bureel Erpe-Mere en dan via Brussel naar huis te Herent +/- 600 km .

Als je select en activate vermijd in je macro's is application.screenupdating false/true meestal niet nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan