Venster gebruikersaccounts.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lange Pier

Inventaris
Lid geworden
30 dec 2005
Nu heb ik toch een verschikkelijk probleem, not.:)

Het venster van de gebruikersaccouts verkeert in een basisversie, de kleurstelling is grijs wit, en waar de vraagtekens behoren te staan en de pictogram van de Gebuikersaccouts staat een rood kruis.

Nu heb ik in mapopties bij bestandstypen gecontroleerd of alle bestandstypes die daar worden gegeven overeen komen met de comp van mij, alle windows extensies worden weergegeven.

Waar, wie of welke denkelijke dll is daarvoor verantwoordelijk.

Deze comp is helemaal schoon van mal en andere ware en alles is geüpdated.
Alles werkt en alle andere vensters zien eruit zoals het moet, alleen deze niet.

Kan je niet gewoon in de explorer herstellen? Via extra-mapopties

Lijkt me gewoon dat thema is uitgeschakeld voor dit ene venster.

Nee, het is ook alleen dat venster, vreemd genoeg, en ook andere thema's kiezen lost het probleem niet op, evenmin het herinstalleren van IE7 en directX 9c.

Ook niet alle mapopties op standaard zetten.

En een herinstall heb ik geen zin in voor alleen dit probleempje.

Maandag gaat hij weg, dus mocht je nog een goed idee hebben?

poe :)

enige dat me momenteel te binnen schiet:

- system file checker al geprobeerd -> SFC /scannow (CD'tje erbij)

Je kunt via de nusrmgr.cpl zien welke dll's er verantwoordelijk voor zijn, en de 2 belangrijkste, de kernel32.dll en user32.dll o.a. zijn niet te registreren met regsvr32, maar dat is normaal, de andere zijn wel geregistreerd en staan ook allemaal in de map windows\system32, en ook de dllcache map waar die sfc eerst in kijkt.

Ook java is geïnstalleerd, mocht je dat nog willen opperen.

Snap er de balle niet van.

Ik ook niet, zat me suf te zoeken in dll files voor pictogrammen en met het registreren van dll files, allemaal louw loene.

Was er pas een dagje mee bezig, maar kon het niet uitstaan dat ik het niet vond, terwijl het absoluut niet belangrijk was, en dan wordt het een uitdaging hè.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan