venster grootte

Status
Niet open voor verdere reacties.

koky

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2002
Berichten
91
Hallo

Ik heb iets vreemds en kan niet vinden waar het door komt.
Als ik op een pagina op een link klik krijg ik ineens maar een heel klein vensterje links boven in de hoek.
Voorheen ging de pagina van de link op normale grote open.
Ik heb adware en spybot al gedraaid.
Kan maar niet vinden hoe ik dit weer in orde krijg.

Ik draai met XP pro en internet explorer 6.0
 
Er is een manier met groter maken en dan vastzetten (weet hem niet goed meer uit mijn hoofd). Maar zelf gebruik ik autosizer. Dan heb je nooit meer dat probleem.http://www.southbaypc.com/AutoSizer/ Alle vensters openen altijd in max formaat.
 
Sleep de hoeken naar de randen van de monitor, klik dus niet op 'maximaliseren'. Sluit het venster af en open het opnieuw via de link.
 
Geplaatst door Tiborv
Sleep de hoeken naar de randen van de monitor, klik dus niet op 'maximaliseren'. Sluit het venster af en open het opnieuw via de link.

Was er niet nog iets met Ctrl erbij? Hangt me iets van bij.
 
Nee hoor, CTRL heb ik er nog nooit bij gebruikt. Wel bij het vergroten van de letters.
 
Hallo Tiborv
Heb ik al geprobeerd maar dan moet ik dat met elke link doen.
Dat is dan nogal omslachtig.
Het vreemde is ik had hier eerst nooit last van.
 
Hier een antwoord van Crash uit een ander topic (gezina vertelt het ook altijd op die manier)

Klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies 'openen in nieuw venster' in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en sluit het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken (vierkantje rechtboven), want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken. In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen. (copyright @ Ton Kleinkramer)

Die bedoelde ik.
:)

En als je er nooooit meer last van wilt hebben, dan raad ik toch autosizer aan.
 
Ik deed het vroeger inderdaad ook zonder Ctrl, maar die instelling werd niet lang onthouden:confused: Ik hoop dat de vraagsteller er nu ook uitkomt :)

Dat het bij jou wel werkt zal misschien je positieve aura zijn:D
 
Laatst bewerkt:
Bedankt Tanja die tip werkt.
Heb autosizer wel gedownload maar wil altijd zo weinig mogelijk hulpprogramma's mee laten draaien.
Dus heb deze ff opzij gezet.
:thumb:
 
Laatst bewerkt:
ook namens mij:bedankt

Wat fijn deze site.

Ik had hetzelfde probleem en wilde deze vraag plaatsen. Gelukkig dacht ik eerst: ff zoeken of iemand anders er ook last van had. Ja dus en zo ben ik heeeeeel snel geholpen. Het anteoord van Ton werkt bij mij ook perfect.

Nogmaals dank.

John:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan