Venster loopt achter de taakbalk door.

Status
Niet open voor verdere reacties.

cmatse

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 mei 2010
Berichten
1
Hoi,

Ik heb een beetje stom vraagje, maar kijk. Ik heb blijkbaar ergens op geklikt dat mijn vensters verticaal door lopen achter mijn menubalk, echt heel irritant want sommige knoppen van programma's of internet zitten onderaan het venster, maar dat zit nu achter mijn menubalk. Als ik mijn menubalk naar links over rechts verplaatst (wat er niet uit ziet) is er niets aan de hand, maar dat wil ik liever niet. Kijk een printscreen:


[smallimg]http://charlottematse.nl/printscreen.png[/smallimg]
(Klikbaar)

In de ruimte van het zwarte rechthoek lopen mijn vensters dus gewoon door, hoe krijg ik mijn menubalk weer naar voren en dat mijn vensters tot de menubalk lopen?

Groeten Charlotte
 
Laatst bewerkt door een moderator:
re:vraagje

beetje dom van je...
ik ben geen win 7 gebruiker maar heb wel een antwoord:
rechtermuisklik op balkje.
sorteren(of zoiets) en dan van links naar rechts of anderzom.
staat ook op google.
werkt dat niet?
dan rechtermuisklik op balkje en dan eigenschappen.
dan klik je bij de icontjes(weet niet hoe dat heet,dat aan de rechter kant waar de tijd/aanstaande programma's staan)op geavranceert(of zoiets,ben geen spel campioen!!!!!!,ben maar 11 jaar!!!!!).
daar kun je het heust wel vinden.
zo niet?
zoek op google!!!!!


Daniel518
 
@ Daniel518,

Welkom op Helpmij.:)

Mensen komen hier niet om alsnog naar Google verwezen te worden.;)


@ cmatse,

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je titel aangepast "Vraagje" zegt niets over je vraag/probleem. Tevens de afbeelding aangepast en klikbaar gemaakt. zo blijft de pagina lay-out normaal.:)
 
Jij hebt de wel bekende automatisch verbergen optie aan van de taakbalk zet die uit en het is verholpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan