Venster manier van openen externe schijf komt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

lupot

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2002
Berichten
501
Als ik een externe schijf, usb stick, sd card of cd/dvd in mijn W10 dan krijg ik niet meer het venster met keuzemogelijkheden hoe ik de bestanden wil openen, via verkenner, of een of ander programma. Ze zijn wel te zien in de verkenner.
 
Ga eens naar "instellingen", "systeem" en kies daar voor : "Meldingen en acties". Klik vervolgens op : "Snelle acties toevoegen of verwijderen". Wat lees je daar achter "Apparaten aansluiten"?
 
Ga eens naar "instellingen", "systeem" en kies daar voor : "Meldingen en acties". Klik vervolgens op : "Snelle acties toevoegen of verwijderen". Wat lees je daar achter "Apparaten aansluiten"?

Daar lees ik "aan".
 
Da's jammer, dan was dat niet de oorzaak.

Ga eens middels het Windows logo linksonder naar "systeem", dan een rechtse klik op de opdrachtprompt en dan als 'administrator' openen.

Typ in:

sfc /scannow



en druk op de Entertoets.
(denk aan de spatie tussen de c en de /)

Dit klusje kan een minuut of 10 tot 15 duren.
Vertel wat er aan het eind op het scherm staat.
 
Er staat "Windows resource Protection did not find any integrity violations"

Het vreemde is dat als ik de SD kaart eruit gehaald heb dat hij nog altijd in de verkenner blijft staan als de "H", moet ie daar normaal niet verdwijnen als het kaartje er niet meer inzit, ook als ik de verkenner afsluit en terug opstart staat hij er nog steeds als "H schijf"...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan