• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

venster map niet bewerkbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

leovane

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2005
Een map die correct werd weggeschreven, geeft bij het openen beeld zoals in bijlage. Zoals je kunt zien zijn de maxi- en minimaliseerknoppen in de rechterbovenhoek verdwenen en op geen enkele manier terug te toveren.

RaRaRa ... wat is hier aan de hand?

Bijlagen

dubbelklikken op de blauwe balk geeft geen resulaat (had ik al geprobeerd)

Hallo Leo,

Extra => Beveiliging => Werkmap beveiligen

Dat moet je ongedaan maken.
Hetgeen er voor zorgt dat je die minimaliseerknop en zo niet ziet, is de optie: Vensters.

Luc

Luc,

je antwoord was recht in de roos. Probleem is opgelost. Alleen vraag ik me nog af: kun je het formaat instellen als je op die manier vensters beveiligt?

::thumb: :thumb: :thumb:

Moet je 's proberen.

Ja, dat kan dus. Je stelt alles in zoals je wenst, en dan beveilig je de vensters.

Luc

ja, dat werkt dus op die manier ...
Had bij het beveiligen van mijn werkmap vensters aangevinkt, maar wist niet dat dat het effect zou zijn ...nooit te oud op te leren hé.
Apropos, hoe kan ik op het forum aangeven dat het probleem opgelost is?
Nog eens bedankt.

Leo

Klik 's onderaan op 'Aanpassen'.
Ik kan het zelf niet testen, vermits ik weinig of geen vragen stel... en ik deze optie dus nooit gebruik.

Luc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan