Venster Programma's ACHTER huidig venster openen / laden

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronald1985

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
Ik zit met een heel irritant 'probleem' en ik weet niet of het op te lossen is of het gewoon pech is, maar ik zit met het volgende:

Ik wil programmas op de achtergrond laten laden / openen, eigenlijk zoals in LINUX OpenSuse gebeurt. Dus als voorbeeld: ik typ hier wat in dit veld en opeens knalt een ander scherm van een programma die laad/geladen is in beeld terwijl ik hier aan het typen ben en zo niet verder kan typen.

Is dit mogelijk in XP? Dus dat alles gewoon opent in de achtergrond (achter het huidige venster zoals in linux ipv steeds VOOR)

Bedankt

nee xp heeft niet de grafische engine als linux of je zou het moeten gaan googlen of der apps bestaan er voor maar ik ben 90% zeker ervan dat deze er niet zijn deze is wel mogelijk in windows 7

Daar was ik helaas al bang voor :( Misschien dan toch een keer maar eens de overstap wagen naar 7 want dit blijft me elke dag irriteren en helaas kan ik met OpenSuse niet alle dingen doen die ik wil doen

wine al eens geprobeerd ik wee nu nie of dat het ook draaid onder suse maar denk het wel

er draaien al een heel deel apps ik heb nog maar 1 app dat niet draaid onder wine (VIsual studio) nuja daar heb ik dan e VM voor ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan