venster uitzetten dat X heeft en zeer waarschijnlijk SPAM is

Status
Niet open voor verdere reacties.

ldries46

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
Berichten
446
Ik krijg een venstere zonder X en met de volgende titel in de inhoud.
Vervang je ZIP bestanden met inhoomse inhoud
Er sta\at ook eem ZIPicoontje in de achtergrond id Zwart de letter zijn Wir behale de tekst tevredenheid gegarandeerd en er staat een goene knop in ACTIVEER NU
Hoe krijg ik dit weg en voorkom ik dat het later weer verschijnt.
In de taak balk onde in het scherm staat geen enkel icoon dat er bij hoortAls ik weet wat het precies is kan ik het mogelijk laten verdwijnen via Autoruns64
 
Ik kan helaas niet visualiseren wat je precies bedoelt. Ik vermoed dat het een spam of scambericht is.

Kan je een screenshot laten zien?
 
Hierbij zij het klein een bijlage
 

Bijlagen

  • DocumentHelp.pdf
    179 KB · Weergaven: 10
Misschien is het een melding van een website en in de Internet browser die u gebruikt. In de instellingen van de Internet browser kan u "Meldingen" vinden en een lijst van websites die u toestemming heeft gegeven. Daar kan de onbetrouwbare site uitgeschakeld worden van toestemming.

Bij het opnieuw laten opstellen van een overzicht door AutoRuns, zijn de nieuwe regels sinds het laatst gedane groen van kleur.

Vaak heeft de browser een add-on met reclame dus ga bij instellingen van de browser ook na of er niet zo een add-on of extensie actief is.

Foutmeldingen van Windows kan u terug vinden in de logboeken. Type hiervoor "logboeken" bij Zoeken op de taakbalk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan