venster van HP constant op monitor

• Onderwerp starter Onderwerp starter bogy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bogy

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2004
Zo gauw als ik de pc aanzet verschijnt er een venster in beeld met de tekst dat er nieuwe hardware is gevonden.
Als ik dan hierop klik verschijnt een venster waarop staat "deze hardware kan niet worden geinstalleerd".

Het betreft de HP deskjet 3820 series

Er is verder te lezen:
systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.

dit venster blijft constant verschijnen terwijl mijn printer perfect werkt en de pc ook gewoon werkt. Ook als ik op de optie "voltooien" klik komt dit venster met bovenstaande tekst steeds terug.

HELP MIJ

Let op, verplaatst naar juiste sectie.

als je hier steeds last van hebt en je hoef/wilt het niet geruiken:

ga naar START ,UITVOEREN en typ daar MSCONFIG [enter]

je krijgt dan een schermpje met een paar tabbladen gaan naar tablad opstarten en zoek daar HPWuschd als je er achter kijkt bij opdracht (boven aan)staat er een zin met info daar moet als het goed is iets staan in de trent van hp software update Staat alles wat hierboven genoemd op de juiste plaats vink die hp software update dan uit en druk op toepassen en dan Ok hij vraagt de Pc te herstarten doe dit en kijk wat er gebeurd

als het niet goed gaat volg dan alle stappen en vink hem weer aan!

als je een vraag hebt zet hem dan weer hier neer!

Graag hierneerzetten of het gelukt is dan hebben anderen er ook wat aan!!
veel succes! dj sj:D

Laatst bewerkt:
Geplaatst door dj_sj
als je hier steeds last van hebt en je hoef/wilt het niet geruiken:

ga naar START ,UITVOEREN en typ daar MSCONFIG [enter]

je krijgt dan een schermpje met een paar tabbladen gaan naar tablad opstarten en zoek daar HPWuschd als je er achter kijkt bij opdracht (boven aan)staat er een zin met info daar moet als het goed is iets staan in de trent van hp software update Staat alles wat hierboven genoemd op de juiste plaats vink die hp software update dan uit en druk op toepassen en dan Ok hij vraagt de Pc te herstarten doe dit en kijk wat er gebeurd

als het niet goed gaat volg dan alle stappen en vink hem weer aan!

als je een vraag hebt zet hem dan weer hier neer!

Graag hierneerzetten of het gelukt is dan hebben anderen er ook wat aan!!
veel succes! dj sj:D

Hallo dj,
Ik heb je advies opgevolgd maar helaas zonder succes.

het venster blijft verschijnen op de monitor

In het venster staat:
Deze hardware kan niet worden geinstalleerd.

Er is een probleem met de installatie van deze hardware
hp 3820 series.
Er is een fout opgetreden tijdens het instaleren van het apparaat

Dit is de tekst in het venster, als ik dan op voltooien druk blijft het venster veschijnen.

I weet het ook niet meer

!:eek: oooh dan weet ik nog maar een ding :

opnieuw instaleren en dan niet gewoon doorklikken maar goed opletten of je iets aan of uitvinken en als je misschien iets zien van software update dan moet je die afvinken

Veel andere manieren zijn er niet echt!:eek:

PS ik al ff voor je op google zoeken

wacht ff ik heb hier nog iets probeer eens hier te kijken!

er staat geen oplossing bij maar onder in staat een knop: EMAIL HP ONDERSTEUNING probeer die vul de lijst in zet je probleem erin en stuur hem op (er staat dat je binnen een werkdag antwoord kan verwachten)

Wela alle velden invullen graag (dat is makkelijker voor hun)

veel succes

Geplaatst door dj_sj
wacht ff ik heb hier nog iets probeer eens hier te kijken!

er staat geen oplossing bij maar onder in staat een knop: EMAIL HP ONDERSTEUNING probeer die vul de lijst in zet je probleem erin en stuur hem op (er staat dat je binnen een werkdag antwoord kan verwachten)

Wela alle velden invullen graag (dat is makkelijker voor hun)

veel succes

Dank je, ik ga aan de gang met het adres. Ik laat wat van me horen zodra er iets gebeurt.
Alvast bedankt. (prettig weekend)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan