venstergrootte

Status
Niet open voor verdere reacties.

piggelmee

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2000
Als ik een email open dan krijg ik een vrij klein venster te zien, waarboven ook weinig werkbalk-knoppen staan. Hoe kan ik de grootte van het venster veranderen? Kan het niet zo makkelijk vinden.

Hoe kan ik trouwens hier een smiley invoegen> als ik erop klik dan krijg ik telkens de melding dat de server de pagina niet kan vinden. Geen smilies staat niet aangevinkt onderaan dus zou moeten kunnen???

Het e-mail bericht zou ik niet weten ik neem aan dat gewoon op het vergrotingsvierkantje klikken niet voldoende is.

Wat de smillies betreft, die werken zo niet meer maar als je op een smilie gaat staan dan zie je onder in de balk de code zo dus :thumb:

Groetjes

werkt niet

Nee venster vergroten helpt alleen eenmalig.
Smilies krijg ik geen code te zien, snap er niks van...???

yes

Dank je! Vensterprobleempje opgelost. Hoe simpel toch soms de oplossing...is gewoon iets heel knulligs.
Die smilies: werken echt niet! Jammer maar lees dat ik niet de enige ben.
Bedankt nog
groetjes (':D')

toch niet opgelost!

Nu ik OE weer open, is het venster weer klein.
Hoe is dit nu toch mogelijk?
Wie weet het?

Nou, getest, en bij mij werkt het wel.
Venster op juiste afmeting slepen, en op kruisje rechts boven klikken.
Venster gaat dicht.
Na opnieuw opstarten Outlook wordt het bericht in deze laatste afmeting geopend.

Of je kunt je berichten ook anders laten weergeven:
(help van Outlook)
De weergave van het voorbeeldvenster wijzigen

In het voorbeeldvenster kunt u de inhoud van berichten bekijken zonder het bericht in een ander venster te openen. Als u een bericht wilt bekijken in het voorbeeldvenster, klikt u één keer op de titel van het bericht. Als u het bericht in een apart venster wilt openen, dubbelklikt u op de titel.

U kunt het voorbeeldvenster onder of naast de berichtenlijst plaatsen, u kunt kiezen of u de berichtkop wilt weergeven of verbergen of u kunt het voorbeeldvenster volledig verbergen.

Klik in het menu Beeld op Indeling.
Selecteer in het gebied Voorbeeldvenster de gewenste opties en klik op OK.
Opmerking

Als u het formaat van het voorbeeldvenster en de berichtenlijst wilt wijzigen, wijst u de scheidingslijn tussen beide vensters aan totdat de muisaanwijzer in een dubbele pijl verandert. Sleep de scheidingslijn vervolgens naar boven of naar beneden.

:cool:

ahum

Ja het werkt inderdaad nu wel.
Het ging overigens niet om het voorbeeldvenster, maar om het berichtenvenster. Zo te zien nu OK.
Bedankt nog!! En 2004 hopelijk wel eieren....:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan