Vensters blijven niet actief

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zivinice

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2007
Berichten
18
Hallo,
ik heb sinds een tijdje een probleem met Vista. Wanneer ik een aantal vensters geopend heb, en ik ben in een bepaald venster bezig (laten we zeggen een gespreksvenster van MSN), dan blijft dit niet het actieve venster. Vista minimaliseert het venster niet, maar reageert net zoals wanneer je bijvoorbeeld op start klikt (het venster blijft gewoon staan maar is niet meer actief). Ik moet dus elke keer opnieuw op het venster klikken om door te typen.
Bij gebruik van fullscreen (games, films), minimaliseert windows zelfs weer naar vorig formaat.

Ik weet niet zeker of het zo is, maar het probleem is ontstaan een tijdje nadat ik GTA4 op mijn computer geïnstalleerd heb. Ik heb echter geen idee of het hieraan ligt. Weet iemand wat dit probleem veroorzaakt, en natuurlijk hoe het op te lossen is?
 
Ik denk dat ik dit probleem nog al eens ben tegengekomen maar weet niet of het opgelost was(op dit forum) :confused:

Ik denk dat het een of andere instelling is van vista die veranderd is, maar ik zou niet weten waar deze te vinden is...
Wat het ook zou kunnen zijn, is een virus of malware.
Scan dus eens grondig met je antivirusscanner en volg daarna ook eens deze stappen
 
Hetzelfde probleem, geen virussen/malware

Ik heb precies hetzelfde probleem met Vista, opeens was het er. Niet bewust van enige instelling die ik aangepast zou hebben.
Ik heb AVG virusscanner constant lopen maar die detecteert geen virussen.
Met Anti-Malware gezocht maar hij kan niks vinden.

Het probleem is heel erg irritant , gelukkig hoor je wel een paar klikjes (4: de eerste 2 langzaam, de laatste twee snel na elkaar) tijdens het typen als het zich voordoet zodat je je er bewust van bent.

Het aparte is dat het venster vanzelf weer actief wordt, maar dan mis je dus een stuk tekst dat je al wel getypt hebt.

Heeft iemand een idee??

Groetjes Lou
 
jah als het probleem er nog niet lang is, kan je eens systeemherstel proberen :thumb:
 
bcont_nm.exe

Op het moment dat ik de klikjes hoor is er in Taakbeheer een proces actief met de naam bcont_nm.exe

Op basis daarvan heb ik de volgende post gevonden:
http://www.komando.com/messageboard/topic.asp?TOPIC_ID=16794

Op basis daarvan ben ik gaan zoeken naar pas geïnstalleerde programma's.
Uiteindelijk ben ik uitgekomen bij de Mail & Internet Assistent van Support Soft, die ik geïnstalleerd had vanuit Hetnet.

Na het verwijderen ervan was mijn probleem opgelost!
 
Goed dat je dan zelf een oplossing gevonden hebt ;)

Daarom is het ook niet altijd even gemakkelijk om iemands anders problemen op te lossen aangezien je niet weet wat er vooraf is gebeurd ;)
 
Bedankt!

Dat begrijp ik helemaal hoor! Maar bedankt voor het meedenken!! :)
 
Graag gedaan ;)

Nu is alleen de vraag nog of de TS zijn probleem hiermee ook is opgelost... :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan