venters/pagina's kan niet afgesloten worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

yellow ice

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2006
Berichten
20
PLEASE HELP venters/pagina's kan niet afgesloten worden

Misschien kan iemand mij helpen met deze vraag.


Wie kan mij uit de brand helpen.
Als ik een gewoon venster open bv om in internet te kijken kan ik na afloop al die geopende vensters niet meer sluiten. Ik krijg dan deze melding: Beperkingen De bewerking is geannuleerd vanwege op uw systeem geldende beperkingen. Neem contact met systeembeheerder op.
Ik hep met Ad-avare gescand maar het helpt niet.
Ik kan ook niet systeemherstel uitvoeren want die was uitgeschakeld :( :(

Ik heb Windows XP. Met al die vensters bedoel ik hoe zal ik uitleggen... bv ik ben op internet en klik op een hyperlink dan heb ik een tweede venster en ik heb ook nog bv mijn hotmail open en dan wil ik effe via START mijn Documenten openen om naar iets te kijken zo is er dan een heleboel vensters open dus deze allemaal kan ik niet sluiten ook al wil ik eerst de ene afsluiten daarna de andere openen maar daar heb ik de kans niet want ik kan er geen een afsluiten. Kan je mij volgen en begrijp je wat ik bedoel???

nou moeilijk hé......


O ja ik via een advies ook met ewido gescand maar probleem komt nog steeds voor, nog andere suggesties?


Please please please please help mij met deze probleem.
 
Laatst bewerkt:
Probeer het volgende:
Start-knop -> Uitvoeren
Plak het volgende als te geven opdracht, en druk op Ok:

reg.exe "HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer" /v NoClose /t REG_DWORD /d 0 /f


Mocht dat niet direct helpen, probeer dan ook de volgende aanpassing, op dezelfde manier als boven:

reg.exe "HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer" /v NoClose /t REG_DWORD /d 0 /f

Eventueel herstart je daarna de pc.
Hopelijk kan je dan wel weer vensters e.d. sluiten.

We horen wel of het geholpen heeft.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
:confused: :( neee het is niet gelukt
Probeer het volgende:
Start-knop -> Uitvoeren
Plak het volgende als te geven opdracht, en druk op Ok:

reg.exe "HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer" /v NoClose /t REG_DWORD /d 0 /f


Mocht dat niet direct helpen, probeer dan ook de volgende aanpassing, op dezelfde manier als boven:

reg.exe "HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer" /v NoClose /t REG_DWORD /d 0 /f

Eventueel herstart je daarna de pc.
Hopelijk kan je dan wel weer vensters e.d. sluiten.

We horen wel of het geholpen heeft.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan